English

پاسخگویی در مسیر جریان خدمت؛

دیدار مردمی شورای اسلامی شهر و مدیریت شهری در مسجد چهارده معصوم ویلاشهر

اعضای شورای اسلامی شهر و مدیر شهری منطقه ۳ همزمان با شب میلاد با سعادت شمس الشموس در مسجد ۱۴ معصوم ویلاشهر در یک دیدار صمیمی پس از برگزاری نماز جماعت مغرب و عشا پاسخگوی مطالبات محلی و محله محور نمازگزاران و عموم مردم شریف ویلاشهر (منطقه ۳) شدند.

 دیدار مردمی شورای اسلامی شهر و مدیریت شهری در مسجد چهارده معصوم ویلاشهر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، در ابتدای این نشست صمیمی بهمن قنبری مدیر منطقه ۳ با اشاره به آسفالت ریزی ۲۰ میلیارد تومانی منطقه ۳ در سال ۱۴۰۱ نوید آسفالت ریزی ۹ میلیارد تومانی سال ۱۴۰۲ را داد و گفت: این مبلغ به جز هزینه های لکه گیری و چاله گیری انجام شده می باشد.

بهمن قنبری افزود: برای جلوگیری از تردد ماشین های سنگین در ویلاشهر که از مطالبات به حق مردم است در جلسه‌ای با راهور مقرر شد چهار نقطه از شهر  به دوربین های پلاک خوان مجهز شود.

وی گفت: هرچند که ویلاشهر از سرانه فضای سبز بالایی برخوردار است ولی اضافه کردن فضای سبز پارک آبشار در دستور کار سال ۱۴۰۲ قرار دارد.

در ادامه قنبری ضمن گلایه از گروه های دوستدار طبیعت و حیات وحش که به سگهای ولگرد غذا می دهند، بیان داشت: این تغذیه غیرکارشناسانه باعث زاد و ولد و تکثیر بیش از اندازه آنها در ویلاشهر شده است.

شورای شهر3

این مقام مسئول افزود: ما روزانه بیش از ۱۰ سگ ولگرد را جمع آوری می کنیم ولی همچنان منطقه ۳ جولانگاه سگ های ولگرد می باشد و جمع آوری آنها از مطالبات جدی مردم است.

وی همچنین از بهسازی سرویس های بهداشتی پارک شهید کبیرزاده و از ایجاد فضاهای ورزشی جهت بانوان در این پارک و ایجاد سرعت گیر هایی در خیابان های ایثار، بلوار امام علی ( ع) و بلوار ولیعصر با مصوبه شورای ترافیک سخن به میان آورد.

 مدیر منطقه ۳ در توضیح مسائل فرهنگی گفت: در حال بازسازی خانه فرهنگ فردوسی هستیم که امیدواریم در چند ماه آینده در اختیار مردم شریف ویلا شد قرار گیرد.

شورای شهر 2

در ادامه اعضای شورای اسلامی شهر هر کدام به فراخور مسائل مطروحه به ایراد سخن پرداختند و مواردی چون رعایت عدالت و مساوات در بودجه بندی مناطق که منجر به رضایت نسبی از اقدامات شهرداری شده است را سرلوحه برنامه های شورای اسلامی شهر اعلام کردند.

از دیگر مواردی که اعضای شورای اسلامی شهر به آن اشاره کردند بحث زیرگذر کارگر و کم کاری شرکت شهرک ها در به اتمام رساندن تعهدات خود و اصلاح های هندسی در ورودی های غرب و جنوب ویلاشهر، پیاده روسازی بلوار الغدیر و بلوار آزادگان، ورود شهرداری در بحث جوی و جدول بعضی از محله های شهر، تصویب ایجاد ساختمان جدید شهرداری و جدایی آن از آتش نشانی و ایجاد یک شهرداری مستقل در ویلاشهر و مباحثی چون پمپ بنزین و فاضلاب منطقه سه، فضای سبز و توسعه پارک آبشار و ورودی ها و دسترسی های  جدید آن سخن به میان آوردند.

گفتنی است؛ از دیگر خبرهای خوبی که در این جلسه اعلام شد خرید ۲۰ دستگاه اتوبوس برای شهر نجف آباد بود که شش دستگاه آن در اختیار مردم شریف ویلاشهر قرار گرفته است.

شورای شهر 4

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه