English

مدیرعامل خانه مطبوعات مازندران:

سایت نهمین دوره جشنواره مطبوعات مازندران جهت بارگذاری آثار اصحاب رسانه فعال است

مدیرعامل خانه مطبوعات استان مازندران گفت: سایت بارگذاری آثار نهمین دوره جشنوراه مطبوعات فعال شده و خبرنگاران مازندرانی می توانند آثار خود جهت شرکت در جشنواره را بارگذاری کنند.

سایت نهمین دوره جشنواره مطبوعات مازندران جهت بارگذاری آثار اصحاب رسانه فعال است

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، شهرام فهیمی اظهار داشت: دبیرخانه جشنواره از تمامی روزنامه نگاران اعم از نویسندگان و خبرنگاران، عکاسان مطبوعات، خبرگزاری ها و پایگاه های خبری استان مازندران دعوت می کند تا آثار خود را که از فروردین 1401 تا پایان خرداد 1402 به رشته تحریر در آورده اند بر اساس محورها و بخش های اعلام شده به www.mazandaran.pressfestival.ir  ارسال کنند.

وی ادامه داد: ارتقاء دانش رسانه ای استان مازندران، ایجاد رقابت مثبت و افزایش انگیزه و خلاقیت رسانه ها، توسعه ظرفیت های موجود رسانه ای استان مازندران، آشنایی با ظرفیت ها و قابلیت های رسانه های مکتوب و مجازی و بهره گیری از این قابلیت ها، ارزیابی مهارت ها و شناسایی برترین های رسانه ای مازندران و... از جمله اهداف برگزاری نهمین دوره جشنواره مطبوعاتی استان مازندران است.

مدیرعامل خانه مطبوعات استان مازندران گفت: تبیین کارکرد رسانه ها با محور نگاه منصفانه، نقد مشفقانه، سبک زندگی ایرانی- اسلامی با محوریت (ترویج فرهنگ دفاع مقدس، ایثار و شهادت، امر به معروف و نهی از منکر، حجاب و عفاف، مسجد و نماز)، چالش های اجتماعی-آسیب های اجتماعی (طلاق، حاشیه نشینی، اعتیاد، فساد اداری، بیکاری، فقر)، کتاب و کتابخوانی و فرهنگ مطالعه، هنر و رسانه، محیط زیست (جنگل ها، مراتع، بحران آب، زباله) ، معرفی جاذبه های گردشگری مازندران و... از جمله محورهای نهمین دوره جشنواره مطبوعات مازندران می باشد.

وی بیان داشت: بخش های اصلی جشنواره اعم از گزارش(خبری-تحلیلی)، مقاله، سرمقاله و یادداشت، تیتر، خبر، مصاحبه، عکس(خبری و غیر خبری)، طنز اجتماعی و کاریکاتور، طراحی و صفحه آرایی، چند رسانه ای و بخش ویژه شعار سال های 1401 و 1402 (عنوان شده توسط مقام معظم رهبری) می باشد.

فهیمی اذعان داشت: هر متقاضی تنها می تواند در 3 بخش و در هر بخش 3 اثر را ارائه دهد که مجموعاً 9 اثر می باشد، در صورت ارسال آثار بیشتر، دبیرخانه جشنواره آثار دریافتی را به صورت تصادفی انتخاب و بقیه را حذف خواهد کرد.

وی تأکید کرد: آثاری در جشنواره شرکت داده می شود که در فاصله زمانی ابتدای فروردین 1401 لغایت 31 خرداد 1402 در یکی از نشریات سراسری ( دارای پروانه سرپرستی در استان )، نشریات استانی، خبرگزای ها و پایگاه خبری استان مازندران که دارای مجوز از هیأت نظارت بر مطبوعات هستند، منتشر شده باشد.

مدیرعامل خانه مطبوعات استان مازندران تصریح کرد: آثار جشنواره صرفاً از طریق سایت جشنواره www.mazandaran.pressfestival.ir پذیرش می شود و تمامی اخبار، فراخوان و همه اطلاعات مربوط به نهمین دوره جشنواره مطبوعات مازندران در سایت فرق منتشر می شود.

وی افزود: اختتامیه جشنواره فوق آبان 1402 به میزبانی شهرستان چالوس برگزار می شود و داوری آثار توسط داوران معرفی شده از مرکز مطالعات رسانه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی انجام می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه