English

معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران:

سه جشنواره رسانه ای به مرکزیت استان مازندران برگزار می شود

معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مازندران گفت: سه جشنواره رسانه ای به مرکزیت استان مازندران برگزار می شود که هم اکنون سایت های مربوط به جشنواره راه اندازی و اهالی رسانه می توانند آثار خود را بارگذاری کنند.

سه جشنواره رسانه ای به مرکزیت استان مازندران برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، سیدعلی علوی در مراسم رونمایی از پوستر سه جشنواره رسانه ای مازندران در فرمانداری شهرستان چالوس اظهار داشت: استان مازندران دارای 417 رسانه اعم از 19 روزنامه، 36 هفته نامه، 179 پایگاه خبری، 93 رسانه الکترونیک غیر برخط و 90 نشریه بوده که دارای مجوز از هیأت نظارت بر مطبوعات هستند و 110 روزنامه سراسری نیز در این استان دارای سرپرستی می باشند.

وی ادامه داد: از مجموع رسانه های استان مازندران 70 نشریه به صورت تخصصی فعالیت دارند و انتشار می یابند و 540 نفر از اهالی رسانه مازندران عضو خانه مطبوعات، 650 نفر از اهالی رسانه استان مازندران عضو سامانه جامع رسانه ای کشور تاکنون هستند.

معاون فرهنگی، رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مازندران بیان داشت: جشنواره رسانه ای خزر که به عنوان پیش جشنواره بین المللی آستراخان روسیه محسوب می شود خبرنگاران می توانند آثار منتشره خود از 1 فرودین 1401 الی 30 خرداد 1402 را در محور های حوزه منابع طبیعی، زیست محیطی و گردشگری دریای خزر را تا تاریخ 15 تیر 1402 به آدرس http://khazar.pressfestival.ir  ارسال کنند که اختتامیه این جشنواره شهریور 1402 به میزبانی شهر چالوس برگزار می شود.

وی افزود: دومین دوره جشنواره رسانه ای منطقه شمال نیز با محوریت گردشگری و مدیریت شهری با هدف ایجاد فضای رقابتی بین رسانه های شمال و معرفی مدیریت های برتر شهری در حوزه گردشگری برگزار می گردد که خبرنگاران می توانند آثار منتشره خود از 1 فروردین 1402 تا پایان شهریور 1402 را تا تاریخ 10 مهر 1402 به آدرس http://shomal.pressfestival.ir  ارسال کنند و اختتامیه این جشنواره آذر 1402 به میزبانی شهر هچیرود برگزار می شود.

علوی تصریح کرد: نهمین دوره جشنواره رسانه ای استان مازندران نیز با محوریت موضوعات زیست محیطی، منابع طبیعی، صنعت، معدن، گردشگری، سبک زندگی ایرانی اسلامی، دستاورد های انقلاب اسلامی و... برگزار می شود که خبرنگاران مازندرانی می توانند آثار منتشره خود از که از فروردین 1401 الی پایان خرداد 1402 منتشر شده را تا تاریخ 15 تیر 1402 به آدرس http://mazandaran.pressfestival.ir ارسال کنند و اختتامیه این جشنواره آبان 1402 به میزبانی شهرستان چالوس برگزار می گردد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه