English

مدیر منابع انسانی وزارت بهداشت:

یکی از ابعاد عدالت اجتماعی، تحقق عدالت استخدامی است

مدیر منابع انسانی وزارت بهداشت بیان کرد: دولت موظف است با رعایت نیاز جامعه به مشاغل گوناگون، برای همه افراد امکان اشتغال به کار و شرایط مساوی را برای احراز مشاغل ایجاد کند.

یکی از ابعاد عدالت اجتماعی، تحقق عدالت استخدامی است

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، سیف‌الله مرادی مدیر منابع انسانی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی در سخنانی عنوان کرد: تحقق عدالت استخدامی از ابعاد عدالت اجتماعی است و استخدام فرد مناسب و شایسته  باعث بهره‌وری می‌شود.

مرادی این سخنان را در همایش مدیران منابع انسانی دانشگاه‌های علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی سراسر کشور که به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی مشهد اظهار کرد و ادامه داد: دولت موظف است با رعایت نیاز جامعه به مشاغل گوناگون، برای همه افراد امکان اشتغال به کار و شرایط مساوی را برای احراز مشاغل ایجاد کند.

مدیر منابع انسانی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی همچنین افزود: زندگی کاری دارای سه مرحله مختلف جذب و استخدام، نگهداشت و خروج از خدمت است که هر سه بخش ارزشمند است. در بحث نگهداشت کارمندانی که احساس می‌کنند مورد قدردانی کارفرمایان خود هستند، انگیزه دارند تا بهترین کار خود را انجام دهند.

مرادی در خاتمه سخنان خود خاطرنشان کرد: کوچکترین عمل اشتباه  ممکن است نتایج جبران ناپذیری ایجاد کند و کوچکترین برخورد بد با ارباب رجوع نیز ممکن است به بروز تبعات اجتماعی در خانواده یا جامعه شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه