English

ره آورد یک روز کاری در ناحیه دلیجان:

مدیر منطقه استان مرکزی با اعضای گروه معین از ناحیه دلیجان بازدید کردند

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه استان مرکزی با حضور گروه معین در ناحیه دلیجان و پاسخ گویی به سئوالات مراجعین در قالب میز خدمت و تحقق اهداف طرح رایحه خدمت با استقرار در محل فرماندار شهرستان دلیجان به سئوالات مردم و مراجعین پاسخ و سپس جایگاه رونیکا پلاس واقع در کیلومتر 5 جاده دلیجان به سلفچگان را افتتاح کردند.

  مدیر منطقه استان مرکزی با اعضای گروه معین از ناحیه دلیجان بازدید کردند

به گزارش خبرگزاری موج مرکزی ، مهندس جمشیدی مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه استان مرکزی ،روز پنج شنبه مورخ 11خرداد 1402  در قالب گروه معین به منظور بررسی فرایندهای مهم کاری در حوزه های مختلف سوخترسانی به ناحیه دلیجان سفر و از نزدیک با کارکنان ، پرسنل وهمکاران این ناحیه  ملاقات و با مشارکت روئسای واحدها و مسئولین و کارشناسان واحدهای مختلف به بررسی مسائل کاری در ناحیه پرداخته و از جایگاههای عرضه سوخت ، نمازخانه های بین راهی ، امکانات  جنب هر جایگاه از جمله رفاهی و خدماتی و بهداشتی ، مصرف کنندگان عمده وجزء  بازدید و به مسائل مهم آنها پرداخت .

 در پایان با تشکیل جلسه در محل دفتر رئیس ناحیه دلیجان موارد احصا شده را مورد بررسی ، بحث و تبادل نظر قرار دادند  و جلسه اختتامیه این گارگروه با چند مصوبه به پایان رسید .

 در این سفر جمشیدی به همراه محمد پاگلی رئیس ناحیه دلیجان در میز خدمت وارتباطات با مردم که با مشارکت فرمانداری این شهرستان تشکیل شد شرکت و در قالب تحقق اهداف طرح رایحه خدمت به  سئوالات و پیشنهادات مردم پاسخ دادند. 

از دیگر ره آوردهای این سفر افتتاح وبهره برداری از جایگاه رونیکاه پلاس با نام نشان تجاری پارسیان سوخت رضوان در کیلومتر 5جاده دلیجان به سمت سفلچگان بود که با حضور ایشان ، قاسمی فرماندار دلیجان و پاگلی رئیس ناحیه این شهر ستان به بهره برداری رسید و در مدار خدمت به مردم  قرار گرفت . 

مدیر منطقه استان مرکزی افزود :جایگاه فوق 101مین جایگاه استان مرکزی و11 امین جایگاه شهرستان دلیجان است که در  این شهرستان با 8نازل بنزین که در قالب مجتمع خدما ت رفاهی همراه با نمازخانه ، سرویس های رفاهی و خدماتی  و غیره راه اندازی و  اماده خدمت به مردم می باشد.

در این افتتاح قاسمی فرماندار شهرستان دلیجان از تلاش مدیر منطقه ، رییس و کارکنان ناحیه دلیجان ، کارکنان منطقه و مالک و کارکنان جایگاه بخاطر تلاش برای این مکان خدمت رسانی تشکرکرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی