English

مدیر امور آبفا تنکابن اعلام کرد؛

اجرای عملیات آبرسانی مجتمع دیوخانی تنکابن با بهره مندی ۷ روستا

مدیر امور آبفا تنکابن گفت: با تکمیل عملیات آبرسانی مجتمع دیوخانی اهالی ۷ روستا از نعمت آب آشامیدنی سالم و بهداشتی بهره مند خواهند شد.

اجرای عملیات آبرسانی مجتمع دیوخانی تنکابن با بهره مندی 7 روستا

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، مهرداد مقدس خو با اشاره به عملیات اجرایی مجتمع آبرسانی دیوخانی در تنکابن اظهار داشت: عملیات اجرایی این مجتمع با پیش بینی آبرسانی به ۷ روستا شامل درازلات، داربار، گاوپل، پرچین پشته، مهدی آباد، لتاک و هرات بر با اعتباری بالغ بر ۱۴۰ میلیارد ریال و اقداماتی شامل اصلاح ۲۴ کیلومتر شبکه توزیع، ۱۳ کیلومتر خط انتقال، بهسازی ده دهنه چشمه، حفر یک حلقه چاه و احداث یک باب مخزن ذخیره به حجم ۵۰۰ متر مکعب در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: تاکنون عملیاتی شامل ۵.۹ کیلومتر شبکه توزیع،۵.۶ کیلومتر خط انتقال، بهسازی ۷ دهنه چشمه و ساخت یک باب منبع ذخیره به حجم ۵۰۰ متر مکعب با صرف اعتباری بالغ بر ۱۰۰ میلیارد ریال انجام شده و باقیمانده کارها برای اتمام این مجتمع آبرسانی در دست اجرا است.

مدیر امور آب و فاضلاب تنکابن ابراز امیدواری کردک با تکمیل و اتمام مجتمع دیوخانی ۱۵۰۰خانوار ۷ روستا از نعمت آب شرب سالم، بهداشتی و پایدار در آینده ای نزدیک برخوردار خواهند شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه