English

مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان البرز:

با راه اندازی دو حلقه چاه، کمبود آب آشامیدنی شهرهای بخش محمدیه شهرستان البرز برطرف شد

به گفته مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان البرز با توجه به افت شدید سطح منابع آبی شهرهای بخش محمدیه (محمدیه،مهرگان،بیدستان و شریفیه) در طی عملیات اجرایی شبانه روزی و بی وقفه ظرف مدت ۱۲ روز ، نسبت به راه اندازی دو حلقه چاه اقدام و آبرسانی به مخازن ذخیره شهرهای مذکور انجام پذیرفت.

با راه اندازی دو حلقه چاه، کمبود آب آشامیدنی شهرهای بخش محمدیه شهرستان البرز برطرف شد

به گزارش خبرگزاری موج قزوین، حسین رجب پور مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان البرز با اعلام این مطلب افزود: عملیات اجرایی فوق شامل راه اندازی و تجهیز دو حلقه چاه، نصب اتاقک سرچاهی، خرید و نصب دو دستگاه تابلو برق، نصب دو دستگاه الکتروپمپ شناور و تکمیل اتصالات سرچاهی و سه راه گیری به خط انتقال بود.

وی تصریح کرد: تا زمان برق رسانی به تاسیسات مذکور نیز انتقال دو دستگاه دیزل ژنراتور جهت تامین برق مورد نیاز تجهیزات جانمایی و راه اندازی گردید.

 رجب پور با اشاره به اینکه عملیات اجرایی مذکور با اعتباری بالغ بر ۳۵ میلیارد ریال اجرا شده ، خاطر نشان کرد: برای سایر اقدامات اجرایی از جمله برق رسانی نیاز به مبلغ ۲۹ میلیارد ریال است که  در حال پیگیری هستیم از طرفی عملیات اجرایی انجام شده شامل:  حفر چاه های مذکور و خطوط جمع آوری و انتقال نیز به طول ۲.۵ کیلومتر در سال گذشته با اعتباری به میزان ۸۱ میلیارد ریال انجام شده بود. 

مدیر امور آبفای شهرستان البرز اظهار داشت: در مجموع پروژه مذکور با اعتباری بالغ بر ۱۵۱ میلیارد ریال در حال حاضر به بهره برداری رسیده است.

وی در پایان یادآور شد: باوجود بهره برداری از چاه های مذکور از مردم شریف  درخواست می شود الگوی مصرف آب که ۱۴ مترمکعب برای هر مشترک در ماه است را رعایت کنند تا با افت فشار و قطعی احتمالی آب مواجه نشوند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه