English

پیام مدیرکل بنیاد استان ایلام به مناسبت سالروز بمباران هوائی شهرستان ملکشاهی

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام در سالروز حملات هوایی به ارکواز ملکشاهی، با صدور پیامی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به روح پاک شهدای گلگون کفن به ویژه شهدای بمباران هوائی شهرستان ارکواز ملکشاهی، ادای احترام کرد.

پیام مدیرکل بنیاد استان ایلام به مناسبت سالروز بمباران هوائی شهرستان ملکشاهی

به گزارش خبرگزاری موج ایلام، متن جمال اسدی به این شرح است:

«بسم رب شهدا و الصدیقین»

اتفاقات ناگوار و خون‌باری همچون هفدهم  خردادماه سال ۶۴ در طول دوران هشت ساله جنگ تحمیلی برای کشور و استان ایلام بارها به وقوع پیوست.

شهادت ۷۲ نفر در ارکواز ملکشاهی و جنایت فراموش نشدنی از رژیم بعث عراق است که بارها تمام قوانین بین المللی و اصول انسانی را زیر پا گذاشته و در بمباران‌های خود مراکز غیرنظامی ایران همچون مناطق مسکونی و بیمارستان ها را نشانه گرفته و با کشتار بی رحمانه مردم بی دفاع، فجایع بسیاری در تاریخ به نام خود ثبت کردند.

امروز بعد از گذشت قریب به سی و شش سال از آن روزهای تلخ، رنج و درد پرپر شدن این لاله های بخون خفته هنوز التیام نیافته است.

اینجانب در آستانه فرارسیدن سالروز حمله هوائی رژیم بعث عراق به شهرستان ملکشاهی، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به روح پاک شهدای گلگون کفن به ویژه شهدای بمباران هوائی ارکواز ملکشاهی، ادای احترام نموده و از بارگاه خداوند متعال همنشینی با اولیا الهی را برای آنان مسئلت دارم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه