English

معاون اداره کل صمت خراسان رضوی:

شناسایی و کشف ۳۷ دستگاه استخراج رمزارز در مشهد

معاون اداره کل صمت خراسان رضوی عنوان کرد: در بازرسی از یک باغ ویلا در منطقه فردوسی و همچنین واحد متروکه صنایع چوب در محور غرب مشهد در مجموع ۳۷ دستگاه استخراج ارز دیجیتال (ماینر) شناسایی و کشف شد.

شناسایی و کشف ۳۷ دستگاه استخراج رمزارز در مشهد

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، بخش علی بیاتی قله زو معاون بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان اداره کل صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی اظهار کرد: به دنبال رسیدگی به اخبار دریافتی از سربازان گمنام امام زمان (عج) در وزارت اطلاعات به همراه نمایندگان فراجا مشهد و حراست توزیع برق مشهد در بازرسی از یک باغ ویلا در منطقه فردوسی و همچنین واحد متروکه صنایع چوب در محور غرب مشهد در مجموع ۳۷ دستگاه استخراج ارز دیجیتال (ماینر) شناسایی و کشف شد.

بیاتی قله زو در ادامه گفت: این موارد با همکاری اطلاعات سپاه امام رضا (ع) و در قالب گشت مشترک کارشناسان معاونت بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان اداره کل صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی انجام پذیرفت و ارزش تقریبی ۳۷ دستگاه ماینر کشف شده بیش از ۱۳ میلیارد ریال می باشد.

معاون اداره کل صمت خراسان رضوی متذکر شد: دستگاه‌های کشف شده به اداره کل جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان منتقل و پرونده تخلف برای مالکین آنها تنظیم و برای رسیدگی به اداره کل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی ارسال شد.

وی همچنین افزود: با توجه به آغاز فصل گرم سال و ایام اوج مصرف برق و به منظور حفظ پایداری شبکه سراسری برق در ماه‌های گرم پیش رو، موضوع تشدید مبارزه با قاچاق دستگاه‌های استخراج رمزارز (ماینر) در دستور کار معاونت بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان قرار گرفته است.

معاون اداره کل صمت خراسان رضوی تاکید کرد: زیرا بر ضرورت کنترل و رصد مراکز و دستگاه‌های استخراج رمزارز، اجرای ضوابط اختصاصی تبصره ۴ ماده ۱۸ قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز را برای این گروه کالایی در سراسر استان تاکید شده است.

بیاتی قله زو خاطرنشان کرد: هم استانی‌های عزیز در صورت مشاهده و اطلاع از مراکز استخراج رمزارز و یا هر نوع تخلف اقتصادی، موارد مذکور را از طریق سامانه پاسخگویی ۱۲۴ وزارت صنعت، معدن و تجارت اطلاع‌رسانی کرده تا بازرسان در اسرع وقت به آن رسیدگی کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه