English

استاندار گیلان:

کارخانه کفش ملی در گیلان احیا می‌شود

استاندار گیلان اعلام کرد: کارخانه کفش ملی گنجه رودبار یک برند جهانی است و افتخاری برای کشور محسوب می شد که در چند سال گذشته متاسفانه تعطیل شد ولی طی ماههای اینده احیا و فعالیت اش را اغاز می کند.

کارخانه کفش ملی در گیلان احیا می‌شود

به گزارش خبرگزاری موج گیلان، اسدالله عباسی، استاندر گیلان ، در مصلی رودبار با اشاره زلزله شدید شهرستان رودبار در سال ۶۹ گفت: مردم ایران زلزله رودبار را فراموش نمی‌کنند و برای همیشه در این‌روز عزادار مردم رودبار هستند.

استاندار گیلان با تأکید بر حل مشکلات اقتصادی کشور با همراهی مردم بیان کرد: مشکلات معیشت در کشور وجود دارد ولی مردم یقین داشته باشند که با ایستادگی شما و تدبیر دولت سیزدهم و مجلس انقلابی این معضلات برطرف خواهد شد و هیچ شکی در آن وجود ندارد.

عباسی، رودبار را پیشانی استان گیلان معرفی کرد و افزود: این شهرستان دارای ظرفیت‌های زیست محیطی، آبی، برقی، انرژی، کشاورزی، گردشگری و صنایع دستی بسیار خوبی است که توجه به هر کدام در رشد اقتصادی منطقه و ایجاد اشتغال پایدار نقش مهمی دارد.

وی با اشاره به مشکلات موجود در سر راه تکمیل هشت کیلومتر آزاد راه قزوین_رشت تصریح کرد: پروژه آزاد راه قزوین_رشت در بدو روی کار آمدن دولت سیزدهم به دلیل اسناد خزانه تعطیل شده بود ولی اکنون با تلاش‌های صورت گرفته کار ساخت آن آغاز و تا پایان سال جاری تکمیل می‌شود.

. نماینده عالی دولت در گیلان  با اشاره به احیا کارخانه کفش ملی در شهرستان رودبار گفت: کارخانه کفش ملی در گنجه رودبار افتخاری برای کشور بوده و برند جهانی محسوب می‌شد که در چندسال گذشته تعطیل شده بود ولی تا چند ماه آینده به بهره برداری رسیده و به رشد اقصتادی استان کمک می‌کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه