English

معاون رییس کل دادگستری خراسان رضوی:

یکی از دغدغه ها قوه قضائیه موضوع اصلاح قوانین برای حمایت از تولید است

معاون رییس کل دادگستری خراسان رضوی بیان کرد: امیدواریم بتوانیم با استفاده از ظرفیت های قانونی مغفول مانده که به آنها توجه نشده است حوزه صنعت را یاری دهیم.

یکی از دغدغه ها قوه قضائیه موضوع اصلاح قوانین برای حمایت از تولید است

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، سید امیر مرتضوی معاون قضایی رییس کل دادگستری خراسان رضوی و قایم مقام ستاد پیگیری دستورالعمل اجرایی سیاستهای کلی اقتصاد مقاومتی استان خراسان رضوی در سخنانی عنوان کرد: یکی از دغدغه ها در قوه قضائیه موضوع اصلاح قوانین برای حمایت از تولید در همه عرصه هاست و بر همین اساس اقداماتی در این استان شکل گرفته است.

مرتضوی در ادامه اضافه کرد: قوانینی بالادستی برای حمایت از تولید شکل گرفته است و در حال حاضر سه قانون را به طور ویژه در حال واکاوی هستیم و این سه قانون عبارتند از قانون بهبود مستمر فضای کسب و کار، قانون رفع موانع تولید و قانون جهش تولید و مسکن که به طور ویژه و با برگزاری نشست های مختلف در سطح استان خراسان رضوی در حال پیگیری است.

وی همچنین تاکید کرد: امیدواریم بتوانیم با استفاده از ظرفیت های قانونی مغفول مانده که به آنها توجه نشده است حوزه صنعت را یاری دهیم و یکی از ایرادها در خصوص صدور بخشنامه های خلق الساعه است که گاهی با یکدیگر نیز در تضاد هستند و به تولید استان آسیب بسیار می‌رسانند که باید از صدور این بخشنامه ها جلوگیری شود.

معاون رییس کل دادگستری خراسان رضوی تصریح کرد: از سوی دیگر باندهایی برای اختفای کالا تلاش می کنند و یا افرادی با اقداماتی همچون قاچاق کالا و احتکار موجب اخلال در نظام اقتصادی استان و کشور می‌شوند و لازم است تا با تصویب قوانین بازدارنده از اقدامات آنها جلوگیری شود.

قایم مقام ستاد پیگیری دستورالعمل اجرایی سیاستهای کلی اقتصاد مقاومتی استان خراسان رضوی در خاتمه اظهار کرد: موضوع اصلاح قوانین و رویه‌ها برای ایجاد سرعت در رشد تولید است و قوه قضائیه این موضوعات را به طور ویژه پیگیری می‌کند تا در نهایت فضای کسب و کار در حمایت از تولید متحول شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه