English

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کاشان خبر داد؛

اعزام ۱۱۰۰ زائر از شهرستان کاشان به مرقد مطهر امام خمینی(ره)

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کاشان از اعزام ۱۱۰۰ زائر از شهرستان کاشان به مرقد مطهر امام خمینی(ره) با 27 دستگاه اتوبوس خبرداد.

اعزام ۱۱۰۰ زائر از شهرستان کاشان به مرقد مطهر امام خمینی(ره)

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، سرهنگ کریم اکبری با اشاره به اعزام یک هزار و 100 نفر از اقشار مختلف مردم به مرقد امام راحل اظهار داشت: امسال با پیش‌بینی صورت گرفته بر آن شدیم که اعزام‌ها به صورت متمرکز نباشد و شکوه این ایام برای عموم مردم قابل لمس باشد.

وی با بیان اینکه زائران مرقد مطهر امام راحل با 27 دستگاه اتوبوس اعزام می‌شوند، ابراز داشت: اعزام به سمت مرقد امام راحل از نقاط مختلف شهرستان کاشان از جمله شهرهای نیاسر، قمصر، برزک و غیره اعزام می‌شوند تا شکوه و عظمت این ایام نمایان شود.

این مقام مسئول هم چنین در خصوص برنامه های در مسیر افزود؛ درطول مسیر برنامه‌های فرهنگی برای زائران مرقد مطهر امام راحل پیش‌بینی شده، تا زائران با حضور در مرقد امام راحل از سخنرانی رهبر معظم انقلاب اسلامی بهره‌مند می‌شوند و از فرمایشات معظم‌له استفاده می‌کنند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کاشان گفت: زنده نگهداشتن یاد امام (ره) و تجدید میثاق با آرمان‌های بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی از جمله اهداف حضور زائران کاشانی در حرم مطهر حضرت امام خمینی(ره) است.

سرهنگ اکبری تأکید کرد: استقلال طلبی، انقلابی‌گری، عدالت خواهی، حمایت از مظلومان و مسلمانان جهان، مرجعیت دینی و ... از جمله ویژگی‌های حضرت امام (ره) بود که موجب علاقه مندی نسل‌های مختلف به شخصیت بزرگ ایشان گردیده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه