English

امام جمعه موقت بندرعباس:

قوانین ‌تعزیرات ‌‌باید تغییر کند/ هزینه گران‌فروشی اصناف ‌را مردم می‌پردازند

امام جمعه موقت بندرعباس گفت: نیاز است قوانین سازمان تعزیرات حکومتی ‌تغییر کند چرا که اکنون مردم هزینه گران‌فروشی برخی اصناف را می‌پردازند و با جریمه صنف مشکل و پول مردم بر نمی‌گردد.

قوانین ‌تعزیرات ‌‌باید تغییر کند/ هزینه گران‌فروشی اصناف ‌را مردم می‌پردازند

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، حجت الاسلام عطاالله میرزاده امام جمعه موقت بندرعباس امروز در خطبه های نماز جمعه این شهر با بیان این که تقوای الهی و ارتباط با مردم دو مولفه پیروزی امام راحل در پیروزی انقلاب اسلامی بود، اظهار کرد: امام توانست با توده مردم ارتباط برقرار گرفته و کلامش در دل های ملت ایران بنشیند و این رمز کلام بر آمده از تقوای الهی است.

وی با بیان این که انقلاب اسلامی سبب ایجاد انگیزه در جریان های مردمی کشورهای مختلف شد، وضعیت جریان مقاومت در منطقه را برگرفته از انقلاب اسلامی ملت ایران و حمایت های ایران از این گروهها برشمرد و خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز پس از رحلت امام راحل در 14 خرداد 1368 توانسته اند با تدابیر حکیمانه و تداوم خط امام خمینی، این راه با شکوه را با قدرت ادامه دهند.

امام جمعه موقت بندرعباس عنوان کرد: امروز در عرصه های مختلف شاهد شکوهمندی انقلاب اسلامی هستیم و این شکوه، اقتدار و عزت محصول تدابیر حکیمانه رهبری معظم انقلاب اسلامی و حضور مردم در صحنه دفاع از آرمان ها و ارزش ها است.

وی در بخش دیگری از خطبه های نماز جمعه خواستار تجدید نظر در شیوه های مهار تورم از سوی دولت شد و گرانی موجود در بازار را مورد انتقاد قرار داد و گفت: ماه اول قیمت خودرو، ماه بعد قیمت بلیت و مواد خوراکی و ... افزایش یافت و این روند مردم را که انتظار مهار تورم در امسال دارند، نگران کرده است.

حجت الاسلام میرزاده همچنین بر ضرورت نظارت مستمر بر بازار تأکید و عنوان داشت: هزینه گرانفروشی اصناف را مردم می پردازند اما در مقابل جرایم تعزیراتی به حساب خزانه واریز می شود و این در حالی است که مردم در گرانفروشی ها متضرر می شوند و چیزی به مردم باز نمی گردد و لذا در این شیوه باید بازنگری شود.

امام جمعه موقت بندرعباس تأکید کرد: اقتصاد بخش مهم زندگی مردم و میزان توفیق دولت ها را نشان می دهد اما بر دولت واجب است که مراقب معیشت مردم و زندگی آنان باشد و جلوی گرانی های افسار گسیخته را بگیرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه