English

مدیر کل مشارکت های اجتماعی جوانان کشور:

رویداد ملی همنای ۲ از پاییز آغاز می شود

مدیر کل مشارکت های اجتماعی جوانان کشور از برگزاری دومین رویداد ملی همنا در پاییز ۱۴۰۲ خبر داد.

رویداد ملی همنای ۲ از پاییز آغاز می شود

به گزارش خبرگزاری موج کردستان به نقل از روابط عمومی ورزش و جوانان کردستان، مرتضی کامل نواب مدیر کل مشارکت‌های اجتماعی جوانان در حاشیه رویداد هم افزایی مشارکت نهادمند اجتماعی (همنا) که به میزبانی استان کردستان برگزار شد، گفت: رویداد همنا رویدادی برای ارائه آموزش‌های عمومی به تشکل‌ها و سمن‌های جوانان است.

وی افزود: دوره اول آن از سال گذشته آغاز شد و در این رویداد سعی کردیم مهمترین و کاربردی‌ترین آموزش‌های عمومی فعالیت در تشکل را به مخاطبین ارائه دهیم.

وی خاطرنشان کرد: با نظرسنجی صورت گرفته، آموزش‌های عمومی مورد نیاز تشکل‌ها و سمن‌های جوانان شناسایی شد که پس از اولویت بندی در رویداد همنای یک سرفصل‌های آموزشی با عناوین قوانین و مقررات حوزه سمن‌های جوانان، روش‌های جذب منابع مالی و گزارش نویسی، مشارکت نهادمند اجتماعی جوانان توسط اساتید مجرب به مخاطبین ارائه شد.

کامل نواب در ادامه از آغاز برگزاری رویداد همنای ۲ در پاییز امسال خبر داد و افزود: همنای ۲، با بررسی و مرور تجربه فراهم شده از برگزاری رویداد همنای یک، طراحی و برنامه ریزی شده است و تلاش خواهد داشت مسائل و عناوین مورد نیاز سازمان‌های مردم نهاد را در قالب‌های جدید و نوآورانه ارائه دهد.

مدیر کل مشارکت‌های اجتماعی جوانان در خصوص سرفصل‌های آموزشی همنای ۲ عنوان داشت: مطابق اولویت بندی پیشین که بر اساس نیازسنجی آموزش‌های عمومی مورد نیاز تشکل‌ها و سمن‌های جوانان صورت گرفته بود سرفصل‌های آموزشی این رویداد هم تعیین خواهد شد که در آن سعی داریم آموزش‌ها به شیوه‌های جدید و نوآورانه ارائه شود.

کامل نواب همنا را گامی مهم در آموزش و توانمند سازی تشکل‌ها و سازمان‌های مردم نهاد جوانان دانست و گفت: رویداد همنا تلاش می‌کند آموزش‌های عمومی و کاربردی فعالیت در سمن را به صورت یکسان به تمامی تشکل‌ها و سمن‌های جوانان در سراسر کشور ارائه دهد تا کلیه تشکل‌ها فارغ از اینکه در چه منطقه و استانی فعالیت می‌کنند بتوانند آموزش‌های عمومی لازم را در سطح بالا و توسط اساتید مجرب ملی دریافت کنند.

وی افزود: همچنین این رویداد تلاش می‌کند زمینه گفتگوی تشکل‌ها و سمن‌های جوانان با مسئولین حوزه جوانان در سطح ملی و استانی را فراهم کند تا مشکلات سمن‌های جوانان به تفکیک استان‌ها شناسایی و در جهت رفع آن اقدامات لازم صورت پذیرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه