English

معاون هماهنگ کننده سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین:

باید این دستاوردها با جهاد تبیین به جوانان بازگو شود

معاون هماهنگ کننده سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین گفت:باید این دستاوردها با جهاد تبیین به قشرهای مختلف مردم به‌ویژه جوانان بازگو و تبیین شود تا آنها بدانند که در کشور قدرتمندی زندگی می‌کنند.

باید این دستاوردها با جهاد تبیین به جوانان بازگو شود

به گزارش خبرگزاری موج قزوین، جلسه هماهنگی جهت اجرای برنامه‌های فرهنگی با حضور سمیه اسمعیلی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین و سرهنگ حمزه برین معاون هماهنگ کننده سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین و جمعی از کارکنان این دو نهاد برگزار شد.

در این جلسه، سرهنگ حمزه برین، ضمن تبریک دهه کرامت گفت: انقلاب اسلامی دستاوردهای بزرگی داشته و همچنان نیز پیشرفت‌های چشمگیری در عرصه‌های مختلف نظامی و علمی دارد.

وی افزود: باید این دستاوردها با جهاد تبیین به قشرهای مختلف مردم به‌ویژه جوانان بازگو و تبیین شود تا آنها بدانند که در کشور قدرتمندی زندگی می‌کنند.

سرهنگ برین با بیان اینکه جوانان به تاسی از فرهنگ ایثار و شهادت در جبهه‌های حق علیه باطل حضور یافتند، اظهار کرد: امروز این فرهنگ می‌تواند گره‌گشای بسیاری از معضلات و مشکلات اجتماعی و فرهنگی کشور باشد.

این مسئول نظامی بیان کرد: مسئولان دستگاه‌های اجرایی باید با همکاری یکدیگر برنامه‌های ترویجی باکیفیت به منظور ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و شناساندن و تبیین این فرهنگ به آحاد جامعه برگزار کنند.

معاون هماهنگ کننده سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین افزود: همچنین باید برنامه‌های ماندگار و اثرگذار ترویجی با مشارکت سپاه و بنیاد و دیگر مسئولان فرهنگی در جامعه برگزار شود.

در ادامه این جلسه، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین برنامه‌های فرهنگی این نهاد را تشریح کرد و گفت: این نهاد آماده همکاری با هر دستگاهی در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.

وی افزود: باید سپاه و بنیاد شهید و امور ایثارگران در اجرای برنامه‌های فرهنگی مشترک که با یکدیگر دارند هم‌افزایی داشته باشند تا بتوانند برنامه‌هایی در شان شهدای استان قزوین برگزار کنند.

اسمعیلی بر تقویت همکاری بین سپاه و بنیاد تاکید کرد و گفت: با استفاده از امکانات و ظرفیت‌های این دو نهاد می‌توان از گلزارهای شهدا در جهت تقویت ارتباط جوانان با شهدا بهره برد.

در ادامه جلسه، مسئولان در جهت تقویت همکاری‌ها بین سپاه و بنیاد شهید و امور ایثارگران در جهت اجرای برنامه‌های فرهنگی با یکدیگر بحث و تبادل‌نظر کردند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی