English

شهردار چالوس اعلام کرد؛

آغاز عملیات آسفالت معابر شهر چالوس از نیمه دوم خردادماه سال جاری

شهردار چالوس گفت: عملیات آسفالت معابر شهر چالوس از نیمه دوم خردادماه آغاز و طی آن معابر اصلی و فرعی مناطق هشت گانه شهر آسفالت خواهند شد.

آغاز عملیات آسفالت معابر شهر چالوس از نیمه دوم خردادماه سال جاری

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، دکتر مسعود یعقوبی با اشاره به آغاز نهضت بزرگ عملیات آسفالت شهری چالوس از نیمه دوم خردادماه سال جاری اظهار داشت: روکش، بهسازی، لکه گیری و آسفالت معابر شهری از مطالبات جدی شهروندان محترم می باشد.

وی اعتبار درنظرگرفته شده برای اجرای آسفالت برای سال ۱۴۰۲ را حدود ۲۰۰ میلیارد تومان اعلام کرد و ادامه داد: اجرای پروژه آسفالت معابر در محلات هشتگانه شهر چالوس با برنامه‌ریزی و شناسایی معابر آغاز شده است و این نهضت با هشت قرارداد پیمانکاری آسفالت به صورت همزمان انجام خواهد شد.

وی با اشاره به تأثیر عملکرد شهرداری بر رضایت شهروندان، گفت: شهروندان چالوس شایسته بهترین خدمات و رفاه اجتماعی هستند، بر همین اساس شهرداری و شورای اسلامی شهر تمام تلاش خود را برای تحقق این آرمان به کار گرفته است و امیدواریم با ارائه خدمات مطلوب شاهد رضایت شهروندان به‌عنوان سرمایه‌های عظیم شهر باشیم.

شهردار چالوس افزود: بنا داریم این مطالبه مهم همشهریان گرامی را به صورت تمام و کمال با تلاش و همت همکارانم در مجموعه شهرداری محقق کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه