English

معاون فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی استان اصفهان:

رصد وضعیت تبلیغی شهرستان های کم برخوردار استان اصفهان

معاون فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی استان اصفهان گفت: این معاونت در حال رصد فعالیت های تبلیغی در سطح استان بوده و بر اساس آمایش سرزمینی و جمعیتی، برنامه ریزی های سفرهای درون استانی دنبال خواهد شد.

رصد وضعیت تبلیغی شهرستان های کم برخوردار استان اصفهان

حجت الاسلام و المسلمین حامد اهتمام در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، اظهار داشت: با رویکرد تمرکززدایی، رصدهای تبلیغی انجام و اعزام مبلغ و آموزش‌های تخصصی هدفمندتر در مراکز کم برخوردار و مستعد استان اصفهان برگزار می شود.

وی با بیان این که یکی از مشکلات موجود در حوزه فرهنگ، موازی‌کاری و عدم شبکه‌سازی است، گفت: سعی بر این است که تمام تصمیمات مورد نیاز در شورای فرهنگ عمومی هر شهرستان که بالاترین جایگاه در تصمیم سازی و تصمیم‌گیری در حوزه فرهنگ است، انجام و ابلاغ شود.

معاون فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان اذعان داشت: در قدم اول در شهرستان های سمیرم، شهرضا، لنجان و فلاورجان و در قدم دوم در شهرستان های داراب، نایین و خور و بیایانک این جلسات برگزار و به همین منظور کمیته‌ای با هماهنگی سازمان تبلیغات اسلامی، مدیران حوزوی برادران و خواهران و ائمه جمعه برای بررسی و رصد موضوعات و مسائل مورد نیاز شهرستان‌ها در حوزه خانواده، تعمیق ایمان و باور دینی، کودک و نوجوان و دیگر حوزه‌های مورد نیاز تشکیل شده است.

این مقام مسئول تصریح کرد: تکریم، تجلیل و بزرگداشت چهره‌های شاخص و اثرگذار تبلیغی هر استان از برنامه هایی است که معاونت فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان به منظور معرفی و الگوبرداری برای نسل جوان عرصه های تبلیغ در هر شهرستان انجام می شود و پیگیر آن هستیم تا در آینده همانند شهر اصفهان که تا به امروز هفت چهره ماندگار تبلیغی معرفی شده است، در هر شهرستان نیز معرفی چهره ماندگار تبلیغ داشته باشیم.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه