English

معاون توسعه بازرگانی و صنایع سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین:

حمل هرگونه مرغ گرم بدون پلمب ویژه در استان قزوین ممنوع است

معاون توسعه بازرگانی و صنایع سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: حمل هرگونه مرغ گرم در این استان بدون داشتن پلمب ویژه از سوی جهاد کشاورزی ممنوع بوده و غیرقانونی است.

حمل هرگونه مرغ گرم بدون پلمب ویژه در استان قزوین ممنوع است

به گزارش خبرگزاری موج قزوین، مجید رحمانی معاون توسعه بازرگانی و صنایع سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین با اعلام این خبر افزود: حمل هرگونه مرغ علاوه بر پلمب اولیه کشتارگاه، بر روی خودروهای حمل نیز نصب می‌شود.

وی اضافه کرد: پلمب‌های ویژه در حضور نماینده سازمان جهاد کشاورزی نصب و پس از حمل اولیه در محل سازمان جهاد کشاورزی با حضور نمایندگان مدیریت‌های شهرستان باز می‌شود.

رحمانی تاکید کرد: این اقدام با هدف مدیریت هرچه بهتر این کالای اساسی در بازار استان قزوین صورت می‌گیرد تا از هرگونه توزیع خارج از شبکه و خروج غیرقانونی آن از استان جلوگیری شود.

به گفته این مسئول، تمامی پلمب‌ها از زمان اتصال تا فک آن در مقابل مغازه با حضور نماینده سازمان جهاد کشاورزی صورت می‌گیرد.

معاون توسعه بازرگانی و صنایع سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین خاطرنشان کرد: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه مرغ فاقد پلمب ویژه جهاد کشاورزی موضوع را از طریق سامانه ۱۲۴ گزارش دهند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه