English

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان :

۲ سارق کابل های برق شهر اصفهان دستگیر شدند

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از دستگیری 2 سارقان کابل های شبکه برق هوایی این شهر و کشف 300 کیلو از کابل های مذکور در عملیات ماموران این فرماندهی خبر داد.

2 سارق کابل های برق شهر اصفهان دستگیر شدند

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سرهنگ حسین بساطی در تشریح جزئیات این خبر بیان داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت کابل شبکه برق هوایی در یکی از مناطق شهر اصفهان که باعث قطع برق ساکنان این منطقه شده و نارضایتی آنان را به همراه داشت موضوع  در دستور کار ماموران کلانتری 12 فرماندهی انتظامی شهرستان اصفهان قرار گرفته و گشت های ویژه این کلانتری به صورت هوشمند به گشت زنی پرداختند.

وی افزود: ماموران حین گشت زنی در یکی از مناطق شهر2 نفر را در حال قطع کابل های شبکه برق هوایی مشاهده و بلافاصله برای دستگیری آنان اقدام کردند که متهمان  به محض دیدن  واحد گشت پلیس  سوار بر یک دستگاه خودرو وانت مزدا شده و از صحنه متواری شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان تصریح نمود: با فرار متهمان ماموران  به تعقیب آنان پرداخته و در یک اقدام ضربتی خودرو را متوقف و هر دو نفر را دستگیر کرده و در بازرسی از خودرو نیز ۳۰۰ کیلو سیم برق و یک عدد قیچی مخصوص قطع سیم برق  را کشف کردند.

سرهنگ بساطی در خاتمه از تحویل متهمان به مرجع قضایی خبر داد و افزود: از شهروندان می خواهیم در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوکی، به ویژه قطع سیم های برق توسط افراد ناشناس و در ساعات پایانی شب، سریعاً از طریق  تماس با شماره تلفن 110 پلیس را در جریان قرار دهند تا در سریع ترین زمان با این گونه مجرمان برخورد قانونی صورت گیرد.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه