English

فرمانده انتظامی استان قزوین:

محموله سنگین هروئین در قزوین زمین گیر شد

فرمانده انتظامی استان قزوین گفت:با هوشیاری ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر قزوین، محموله 371 کیلوگرمی هروئین که از مرزهای شرقی به مقصد ارومیه بارگیری شده بود، زمین گیر شد.

محموله سنگین هروئین در قزوین زمین گیر شد

به گزارش خبرگزاری موج قزوین،سردار علی ابراهیمی فرمانده انتظامی استان قزوین در این باره گفت:روز گذشته ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قزوین با اشراف اطلاعاتی، مطلع شدند اعضای یک باند حرفه ای در حال انتقال محموله سنگین مواد مخدر از مرزهای شرقی به  سمت غرب کشور هستند.

وی ادامه داد: ماموران با تشکیل تیمی عملیاتی به مسیر حرکت قاچاقچیان اعزام و ضمن شناسایی خودروی "تریلر" حامل موادمخدر در یک عملیات ضربتی آن را در عوارضی "قزوین-زنجان" متوقف کردند.

فرمانده انتظامی استان قزوین بیان داشت: ماموران انتظامی پس از انتقال تریلر به مقر انتظامی در بازرسی از آن 371 کیلو گرم هروئین را در 350 بسته آب بندی شده کشف و یک سوداگر مرگ را دستگیر و به مقامات قضائی معرفی کردند.

این مقام ارشد پلیس در خاتمه تصریح کرد: با تیزهوشی و رصد دقیق ماموران پلیس استان قزوین، قاچاقچیان که این محموله را از شرق کشور بارگیری و قصد انتقال و توزیع آن در استان های غربی را داشتند در نیت شوم خود ناکام ماندند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه