English

فرماندار سنندج:

برخورد با توزیع کنندگان شبکه ای مواد مخدر در سنندج ضروری است.

فرماندار سنندج، برخورد با توزیع کنندگان مواد مخدر که به صورت شبکه ای عمل می کنند را امری ضروری ذکر کرد.

برخورد با توزیع کنندگان شبکه ای مواد مخدر در سنندج ضروری است.

به گزارش خبرگزاری موج کردستان، عسگری روز یکشنبه(۳۱ اردیبهشت) در جلسه شورای هماهنگی مبارزه بامواد مخدر استان کردستان، برخورد با توزیع کنندگان مواد مخدر که در سطح شهرستان سنندج به صورت شبکه ای اقدام می‌کنند را امری ضروری ذکر و اظهار کرد: متاسفانه گاهی از افراد معتاد در قالب زباله گردی سوء استفاده شده و این افراد علاوه بر جمع کردن زباله ها بدون دریافت هیچ دستمزدی، مواد مخدر هم توزیع می کنند، که انتظار می رود در این راستا نیروی انتظامی استان با شناسایی کامل این شبکه ها و افراد برخورد جدی داشته باشد.

وی افزود: اگرچه با راه اندازی کمپ ماده ۱۶، سیمای سطح شهر به لحاظ معتادان متجاهر بهبود یافته است، اما اشتغال به کار و حضور دوباره این افراد در جامعه معضل اصلی بهبود یافتگان است؛ همه دستگاه‌ها باید به اشتغال این افراد کمک کنند.

فرماندار سنندج بیان کرد: تجمع معتادان در قبرستان های قدیمی شهرستان سنندج، که توسط شهرداری و اوقاف مقرر به اجرا شده بود، باید به مرحله اجرا برسد، چرا که این امر مطالبه مردم بوده و برخی از این قبرستان ها محل مشایخ و بزرگان این شهر است.

 

فرهنگ سازی در خانواده زندانیان برای مبارزه با مواد مخدر ضروری است

معاون اداره کل زندان های استان کردستان در ادامه این جلسه، بر فرهنگ سازی در خانواده زندانیان تأکید و اظهار کرد: در دیدار با خانواده های زندانیان، با هدف پیشگیری و مقابله با پدیده شوم اعتیاد در سایر افراد خانواده بسته های فرهنگی تهیه و توزیع می‌شود.

سرهنگ یاوری، رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کردستان، در ادامه این جلسه اظهار کرد: حدود ۷۰ نفر از قاچاقچیان اصلی استان شناسایی شده و در زندان هستند.

وی افزود: اکنون با یکسری قاچاقچیان نوظهور روبه‌رو هستیم که انتظار می رود صدا و سیما با زیرنویس کردن شماره ۱۲۸ در این زمینه تبلیغات بیشتری داشته باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه