English

بررسی مشکلات فرودگاه مهریز مطالبه معاون عمرانی استاندار یزد از مسئولان

فرودگاه اختصاصی فوق سبک مهریز در حال حاضر ظرفیت پذیرش بالغ بر 60 فروند هواپیما را دارد که با حضور معاون استاندار یزد مشکلات آن بررسی شد.

بررسی مشکلات فرودگاه مهریز مطالبه معاون عمرانی استاندار یزد از مسئولان

به گزارش خبرگزاری موج یزد، ابوالحسینی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری یزد، ابراز کرد: برای تکمیل فرودگاه خصوصی امام رضا (ع) وزیر راه و شهرسازی دستوراتی جهت حل مشکلات این فرودگاه صادر نموده است؛ ولی تاکنون علی‌رغم این دستورات،  مشکلات فرودگاه لاینحل باقی‌مانده است و بنده از کاپیتان قرنلی مسئول کمیته فوق‌سبک فرودگاه های کشور درخواست دارم مسائل این فرودگاه را پیگیری نموده و برای حل آن با وزیر راه و شهرسازی صحبت کنند.

وی با اشاره به احداث فرودگاه‌های اختصاصی هوانوردی عمومی در سطح کشور توسط بخش خصوصی افزود: هوانوردی عمومی می‌بایست توسعه بیشتری یافته تا علاقه‌مندان به این حوزه به‌راحتی ضمن کسب آموزش‌های لازم از این ظرفیت نیز استفاده کنند.

عبدالرضا حسینی‌نسب مدیرعامل فرودگاه مهریز در ادامه این برنامه در سخنانی با بیان اینکه فرودگاه امام رضا (ع) مهریز بزرگ‌ترین فرودگاه آموزشی کشور است، تصریح کرد: این فرودگاه در بهمن 1400 مورد بهره‌برداری قرار گرفت و در چند ماه اخیر آموزشگاه خلبانی این فرودگاه نیز پروانه بهره‌برداری گرفته و کارآموزش در این فرودگاه با 2 فروند هواپیمای آموزشی آغاز شده است.

وی ادامه داد: این فرودگاه در حال حاضر ظرفیت پذیرش بالغ بر 60  فروند هواپیما را دارد و تمام هواپیماهای فوق‌سبکی که از شرق به غرب، شمال به جنوب پرواز می‌کنند تمام مسیرهای عبوری آنها یزد می‌باشد و لازم است در یزد فرود آمده و سوخت گیری مجددی داشته باشند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه