English

نماینده ولی فقیه در استان اصفهان:

دولت فکر عاجلی برای زاینده‌رود اصفهان کند

نماینده ولی فقیه در استان اصفهان با اشاره به طرح احیای دریاچه ارومیه که به حق کاری شایسته‌ای بود، گفت: باید دولت فکر عاجلی برای بحث زاینده‌رود اصفهان بکند.

 دولت فکر عاجلی برای زاینده‌رود اصفهان کند

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، آیت‌الله سید یوسف طباطبایی‌نژاد در دیدار سردار وحیدی، وزیر کشور که طی دو روز جهت بازدید از مناطق مختلف استان به اصفهان سفر کرده بود، اظهار داشت:  قطعا یکی از مشکلات شهر و چه بسا استان اصفهان بحث فرونشست زمین است که راهکار حل و فصل آن چاره‌ای جز تامین آب برای سفره‌های آب زیر‌زمینی نیست.

وی با اشاره به طرح احیای دریاچه ارومیه که به حق کاری شایسته‌ای بود، گفت: باید دولت فکر عاجلی برای بحث زاینده‌رود اصفهان بکند.

نماینده ولی فقیه در استان اصفهان عنوان کرد: امروز بحث تامین آب شرب مردم اصفهان و جاری شدن زاینده‌رود به عنوان یک دغدغه اصلی مردم شهر و استان اصفهان است که اگر کاری از سوی دولت و‌دولتمردان در این زمینه انجام شده باید اطلاع‌رسانی شود.

وی با اشاره به اینکه آب از انفال محسوب می‌شود، گفت: همواره به همه دولت‌ها متذکر شده‌ام که لازم نیست کاری برای اصفهان جز حل کردن مشکل آب بکنید، چرا‌که در صورت حل شدن موضوع آب استان و شهر اصفهان، مشکلات ناخودآگاه حل و فصل می‌شود.

امام جمعه اصفهان تصریح کرد: ما اعتقاد نداشته که آب را نباید به دیگران داد، بلکه معتقدیم باید این امر حیاتی به عدالت توزیع شود و به نحوی حوضه‌های آبریز را مدیریت کرد که چالش بین استانی ایجاد نشود.

وی بیان کرد: دولت باید با قوت در این راستا و بدون هراس از حرف و حدیث‌ها‌، صلاح مردم کشور را در نظر بگیرند.

در ابتدای این دیدار وزیر کشور به تبیین سیاست‌ها و اقدامات وزارت کشور در عرصه‌های مختلف کشوری پرداخت و اظهار داشت: بررسی‌های میدانی و مطالعات دقیقی برروی اغتشاشات اخیر و اغتشاشگران  شده است که قابل تامل بوده است.

وی با اشاره به دغدغه‌مندی دولت برای رفع مشکلات زیست محیطی کشور چون تالاب گاوخونی و مبحث تامین آب شرب برای استان‌های مختلف، بیان کرد: طی دو روز از اقصی نقاط شهر و استان اصفهان بازدید خواهد شد و مشکلات فرونشست زمین و معضلات ناشی از خشکسالی اخیر در شرق اصفهان بررسی می‌شود.

امام جمعه اصفهان و وزیر کشور

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی