English

در جلسه شورای فرهنگ عمومی مطرح شد؛

مصوبات شورای فرهنگ عمومی باید اجرایی شود/تاکید بر رعات حجاب در جامعه

دومین جلسه شورای فرهنگ عمومی استان گیلان با حضور نماینده عالی دولت در استان ، رئیس کمیته امداد امام (ره) و دیگر اعضا ی این شورا در دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه رشت برگزار شد.

مصوبات شورای فرهنگ عمومی باید اجرایی شود/تاکید بر رعات حجاب در جامعه

به گزارش خبرگزاری موج گیلان،  لزوم توجه رعایت حجاب در ادارات و شرکت‌های خصوصی و خصولتی، بازگو کردن نقش زنان در جامعه در دهه کرامت، استفاده از ظرفیت های  جامعه نخبگانی در هفته قرآنی و انجام کارهای فرهنگی در خصوص جوانی جمعیت هم چنین برگزاری جلسات بعدی با محوریت افزایش ازدواج از موارد مورد بحث و هماهنگی در این نشست بود.

 نماینده ولی فقیه در استان گیلان در این نشست با اشاره به هدف دشمن از ایجاد آشوب های اخیر، گفت: هدف این آشوب ها مقدمه ایجاد بی بندوباری و بی حجابی در کشور بود زیرا با از بین رفتن فرهنگ هیج مشکلی از جمله مشکل اقتصادی برطرف نمی‌شود.

 آیت الله رسول فلاحتی پیش از ظهر امروز چهارشنبه  با بیان اینکه مصوبات شورای فرهنگ عمومی باید به بهترین شیوه ای  اجرایی شود، اظهار کرد: جلسات شورای فرهنگ عمومی یکی از مهمترین جلسات در سطح استان است که باید بر روی اجرای درست مصوبات نظارت  کافی انجام شود.

وی با اشاره به به صدا درآمدن زنگ خطر  پیری جمعیت در گیلان گفت: معضل پیری جمعیت در کشور و گیلان به یک بحران تبدیل  شده است و مقام معظم رهبری تاکیدات فراوانی در این خصوص داشتند از این رو در جلسات شورای فرهنگ عمومی باید به این موضوع رسیدگی شود.

آیت الله فلاحتی تغییر سبک زندگی را از مهمترین آفات کشور دانست و افزود: دشمن برای تغییر سبک زندگی در کشور از ایرانی اسلامی به غربی برنامه دارد لذا باید سریعا برای حل این مشکل راه حل هایی اتخاذ  و عملیاتی شود.

گفتنی است، لزوم توجه رعایت حجاب در ادارات و شرکت‌های خصوصی و خصولتی، بازگو  به نقش زنان در جامعه در دهه کرامت، استفاده از ظرفیت جامعه نخبگانی در هفته قرآنی و انجام کارهای فرهنگی در خصوص جوانی جمعیت و برگزاری جلسات بعدی با محوریت افزایش ازدواج در  جامعه از جمله موارد تاکید شده توسط استاندار گیلان بوده است..

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه