English

پیام استاندار اصفهان به مناسبت ۲۷ اردیبهشت ماه روز ارتباطات و روابط عمومی

استاندار اصفهان به مناسبت ۲۷ اردیبهشت ماه روز ارتباطات و روابط عمومی پیام تبریکی صادر کرد.

پیام استاندار اصفهان به مناسبت ۲۷ اردیبهشت ماه روز ارتباطات و روابط عمومی

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سیدرضا مرتضوی استاندار اصفهان به مناسبت ۲۷ اردیبهشت ماه روز ارتباطات و روابط عمومی پیام تبریکی صادر نمود.

متن پیام به شرح زیر می باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم

فرارسیدن ۲۷ اردیبهشت ماه روز ملی ارتباطات و روابط عمومی را به همه فعالان، پژوهشگران، تلاشگران و علاقه مندان این عرصه راهبردی و ساحت متعالی معرفت، هنر و اندیشه تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

در دنیای امروز، برقراری تعامل و ارتباط دوسویه و مبتنی بر اعتماد متقابل از نیازهای بنیادین و عوامل مهم و تأثیرگذار بر حیات اجتماعی سازمان ها محسوب می شود.

روابط عمومی ها بعنوان کانون انسجام بخشی میان مخاطبان درون و برون از سازمان رکن بنیادین همگرایی و هم افزایی جمعی و مهم ترین عنصر تحقق تعالی، اعتماد آفرینی و مسئولیت پذیری سازمان ها و نهادها بر مبنای اخلاق و اعتماد متقابل هستند.

ساحتی که فعالان آن با بهره مندی از ابزار دانش، هنر و خلاقیت در تلاشند تا با به کارگیری تاکتیک ها، تکنیک ها، مهارت ها و خلاقیت های نوین؛ در ایجاد فضایی سالم، همگام و همراه با اصحاب رسانه با هدف مشترک تنویر افکار عمومی، پاسخگویی مستند و مستدل؛ گردش شفاف و بهنگام اطلاعات، آگاهی بخشی، تسهیل در ایجاد و افزایش فرایندهای ارتباطی، گسترش چتر اعتماد متقابل و رونق تعاملات اجتماعی را محقق سازند.

رشد شگفت انگیز دانش ارتباطات و فناوری های نوین ارتباطی و گسترش روزافزون و پرشتاب شبکه ها و رسانه های اجتماعی مجازی، گذر از روابط عمومی سنتی به سمت روابط عمومی هوشمند، فناورانه، سریع و چابک، کارآمد و حرفه ای را ضروری و با اهمیت می سازد. از این رو بهره مندی مؤثر از تجهیزات و فناوری های روز آمد در این حرفه تخصصی، تحولی بنیادین در حوزه عمومی را رقم می زند که کارآمدی نافع و پاسخگویی جامع به افکار عمومی را بدنبال خواهد داشت.

به واقع ۲۷ اردیبهشت ماه هنگامه ای است تا در کمال خضوع از سختکوشانی که صادقانه و جهادگرانه در اوج مسئولیت پذیری برای تجلی حقیقت و اشاعه صادقانه اخبار، وقایع، مشکلات و چالش ها و توفیقات و دستاوردها و ایجاد تعامل سازنده از هیچ اقدامی فروگذار نمی نمایند، به شایسته ترین وجه قدردانی گردد.

اینجانب این روز خجسته را به همه کارگزاران شاغل و متعهد در حوزه ارتباطات و روابط عمومی در سراسر کشور به ویژه پهنه استان اصفهان تبریک عرض نموده و از ایزدمنان توفیق روزافزون همه عزیزان در ایفای نقش مؤثر در مسیر تحقق رسالت متعالی امید آفرینی و جهاد مقدس تبیین را از درگاه پروردگار متعال مسئلت می‌نمایم.

سیدرضا مرتضوی

استاندار اصفهان

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه