English

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین:

برداشت گندم از نیمه دوم خرداد در استان قزوین آغاز می شود

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: به منظور خرید ‌تضمینی محصول گندم و کلزا پیش بینی می شود 23 ‎مرکز خرید در سطح استان کار خرید تضمینی گندم و کلزا از کشاورزان استان را برعهده داشته باشند.

برداشت گندم از نیمه دوم خرداد در استان قزوین آغاز می شود

به گزارش خبرگزاری موج قزوین،محمد حسین عطایی رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین در اولین جلسه هماهنگی خرید گندم و کار گروه ارد و نان استان قزوین گفت: به منظور خرید ‌تضمینی محصول گندم و کلزا پیش بینی می شود 23 ‎مرکز خرید در سطح استان کار خرید تضمینی گندم و کلزا از کشاورزان استان را برعهده داشته باشند.

وی بیان داشت:در سال زراعی جاری بیش از ۱۵8 هزار هکتار  از اراضی کشاورزی این استان به زیر کشت گندم رفته که از این میزان  ۴۹۷۰۰ هکتار  گندم آبی و    108750   هکتار گندم دیم است.

 رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین افزود:پیش بینی می شود امسال  ۲۴۹ هزار تن گندم  از این میزان سطح زیر کشت برداشت  شود که از این میزان ۲۱۰ هزار تن محصول از کشاورزان استان خریداری خواهد شد.

وی ادامه داد: ۲۷۵۰ هکتار کلزا در اراضی کشاورزی این استان کشت شده که امیدواریم امسال ۶۴۰۰ تن محصول تحویل مراکز خرید شود.

عطایی افزود:امسال 15 ناظر بر عملیات برداشت محصولات زراعی استان نظارت خواهند داشت و در حال حاضر تعداد کمباین های موجود در استان ۱۶۶ دستگاه و ۵۰۰ دستگاه از استان های دیگر حضور خواهند داشت  که  هماهنگی لازم برای تهیه سوخت این دستگاهها انجام شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه