English

کسب رتبه نخست تیم دانشجویی دانشگاه کاشان در مسابقات هوش مصنوعی

تیم دانشجویی دانشگاه کاشان در هفتمین دوره مسابقات هوش مصنوعی دانشگاه صنعتی امیرکبیر رتبه نخست را کسب کرد.

کسب رتبه نخست تیم دانشجویی دانشگاه کاشان در مسابقات هوش مصنوعی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، در مراسم اختتامیه هفتمین مسابقات هوش مصنوعی دانشگاه صنعتی امیرکبیر که نفرات برتر مسابقات هوش مصنوعی امیرکبیر (مهما) در آن اعلام شد،  تیم پایدار از دانشگاه کاشان با شرکت محمدجواد نصری فارغ التحصیل دوره کارشناسی ارشد رشته هوش مصنوعی و رباتیک دانشگاه کاشان و زیر نظر حسین ابراهیم پور عضو هیات علمی گروه هوش مصنوعی این دانشگاه، موفق به کسب رتبه نخست در چالش کاشف شد.

در این چالش که با همکاری شرکت مدیریت امن الکترونیک کاشف در خصوص شناسایی تراکنش های مشکوک بانکی برگزار شد، تعداد ۸۴ تیم در آن شرکت کردند که در نهایت تیم پایدار از دانشگاه کاشان موفق به کسب رتبه نخست شد.

همچین در این مسابقات، چهارمین دوره چالش پیش بینی بازار سهام با همکاری کارگزاری پیشرو در دو بخش تشخیص روند شاخص کل بورس و بخش دیگر پیشنهاد سبد سهام نیز برگزار گردید که تیم پایدار از دانشگاه کاشان، در رقابت با تیم های دیگری از دانشگاه های صنعتی شریف ، صنعتی امیرکبیر و دانشگاه تهران  موفق به کسب جایگاه نخست در مجموع جوایز بخش هفتگی شاخص شد.

مسابقات هوش مصنوعی امیرکبیر (مهما) از سال ۱۳۹۱ تا کنون با برگزاری ۴۳ مسابقه و شرکت دو هزار نفر در قالب ۸۵۰ تیم برگزار شده است. در طی این سالها تیم های مختلفی از دانشجویان دانشگاه کاشان زیر نظر ،حسین ابراهیم پور در این مسابقات شرکت کرده و حایز جوایز ارزنده ای نیز شده اند. اختتامیه هفتمین دوره این مسابقات در تاریخ ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ در آمفی تئاتر مرکزی دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار شد.

جوایز کاشف به گروه های اول، دوم و سوم برتر به ترتیب ۲۰۰ میلیون ریال، ۱۵۰ میلیون ریال و ۱۰۰ میلیون ریال است که به آنها اهدا شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه