English

با حضور مدیر مخابرات اصفهان انجام شد؛

افتتاح فاز اول طرح نجما در سپاهان شهر اصفهان

فاز اول طرح نجما با حضور مدیر مخابرات اصفهان و جمعی از معاونین و مدیران این مجموعه در سپاهان شهر اصفهان افتتاح شد.

افتتاح فاز اول طرح نجما در سپاهان شهر اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، مدیر مخابرات منطقه اصفهان در حاشیه این مراسم با اشاره به آینده ارتباطی سپاهان شهر گفت: سپاهان شهر طبق برنامه ی تدوین شده، در آینده نزدیک به یک منطقه تمام فیبر در شهر اصفهان تبدیل و زیر ساخت های شهر هوشمند در آن فراهم می شود و کاربران در این منطقه با دسترسی به اینترنت با سرعت حداقل ۵۰ مگابیت بر ثانیه از سرویس های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات بهره مند می شوند.

اسماعیل قربانی افزود: اگر ما انتظار داریم از ظرفیت های فناوری اطلاعات به نحو مطلوب برخوردار شویم لازمه ی آن دسترسی پر سرعت و با کیفیت تر به شبکه باند پهن می باشد که سرویس فیبر نوری تمام این قابلیت ها را برای کاربر فراهم می کند.

وی بیان کرد: در فاز اول این طرح مبلغی در حدود ۲ میلیارد تومان هزینه شده و برنامه ی ما این است که با اعتباری بالغ بر صد میلیارد تومان کل سپاهان شهر را تحت پوشش فیبر نوری قرار دهیم.

مدیر مخابرات منطقه اصفهان با اشاره به اولویت بندی جامعه هدف این سرویس گفت: قطعا کاربران، مشترکین یا کسب و کارهای نیازمندتر به سرویس های باند پهن در اولویت دریافت این سرویس هستند و در این راستا طبق برنامه ریزی های قبلی تمام شهرک های صنعتی اصفهان مجهز به این تکنولوژی خواهند شد.

اسماعیل قربانی نوید داد که ان شاءالله هر هفته با یک افتتاح پروژه فیبر نوری در استان در خدمت هم استانی های عزیز خواهیم بود.

گفتنی است، در برنامه امروز به عنوان نمادین این سرویس به یکی از شرکت های فناوری محور سپاهان شهر با تست سرعت دانلود ۳۰۱ مگا بیت بر ثانیه و آپلود ۲۸۳ مگا بیت بر ثانیه تحویل شد.

لازم به ذکر است، محمد هیبتیان معاون شبکه مخابرات منطقه اصفهان در جلسه ای که پس از این افتتاح در مرکز مخابرات سپاهان شهر با حضور مدیران و مسئولان فنی این مجموعه برگزار شد؛ از عملیات برگردان شماره تلفن های این منطقه از بستر مسی بر بستر فیبر بدون عوض شدن شماره مشترک خبر داد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه