English

رییس سازمان آتش نشانی خبر داد؛

آتش سوزی در آرامستان تاریخی دارالسلام شیراز

رئیس سازمان آتش نشانی شیراز گفت: آرامستان تاریخی دارالسلام این کلانشهر به دلیل پوشش گیاهی و وجود خارو خاشاک و علف‌های هرز دچار حریق شد.

آتش سوزی در آرامستان تاریخی دارالسلام شیراز

 به گزارش خبرگزاری موج فارس، هادی عیدی پور رئیس سازمان سازمان آتش نشانی و خدمات شهری شیراز، گفت: طی تماس با سامانه ۱۲۵ مرکز ستاد فرماندهی این سازمان آتش سوزی در آرامستان تاریخی دارالسلام به دلیل وجود پوشش گیاهی خارو خاشاک و علف های هرز اعلام شد.

عیدی پور تصریح کرد: بر اساس این خبر، حریق در ساعت ۸:۳۲ صبح روز شنبه ۲۳ اردیبهشت ماه رخ داد و آتش نشان ها از ایستگاه های ۱۹، ۱۱ ،۳ و ۱۸ به محل حادثه اعزام شدند.

وی با اشاره به اعزام ۴ ایستگاه آتش نشانی برای اطفای ۱۰ هزار متر مربع از مساحت این آرامستان، گفت: آتش سوزی در آرامستان تاریخی دارالسلام به دلیل وجود پوشش گیاهی خارو خاشاک و علف‌های هرز اعلام شده است.

عیدی پور با بیان اینکه بارندگی قابل توجه در فصل های بارش سبب رویش و پوشش گیاهی متنوع در محل دارالسلام شده است که اکنون به دلیل شرایط فصلی و سهل انگاری زمینه را برای ایجاد آتش سوزی فراهم می نماید گفت: در این عملیات ۱۵ نفر نیروی آتش نشان با تلاش چند ساعته موفق به اطفای حریق شدند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه