English

معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی کاشان خبرداد؛

عقد تفاهم نامه همکاری دانشگاه علوم پزشکی کاشان با انستیتو پرتوپزشکی نوین

معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی کاشان از عقد تفاهم نامه همکاری بین این دانشگاه با انستیتو پرتوپزشکی نوین خبر داد.

عقد تفاهم نامه همکاری دانشگاه علوم پزشکی کاشان با انستیتو پرتوپزشکی نوین

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، غلامعلی حمیدی اظهار داشت: این تفاهم نامه به منظور ایجاد و گسترش  همفکری و همکاریهای علمی پژوهشی و در راستای ارتقاء تحقیقات و فناوریهای حیطه علوم پرتویی، منعقد شد.

وی گفت: دانشگاه علوم پزشکی کاشان با توجه به وجود اعضای هیات علمی مجرب در زمینه علوم پایه و تخصصی و پذیرش دانشجو در مقاطع مختلف کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری دارای پتانسیل مرجعیت علمی در شهرستان کاشان بوده و همکاری پژوهشی و مشاوره ای در سطح بالایی با مراکز دولتی مختلف دارد.

علی اکبر اصغرزاده سرپرست دانشکده پیراپزشکی دانشگاه علوم پزشکی کاشان نیز در این خصوص گفت: امضاء این تفاهم نامه با انستیتو پرتوپزشکی نوین به عنوان یکی از مراجع رسیدگی به حوادث پرتویی و بزرگترین انسیتیتو کشور در این زمینه گامی بلند برای گسترش روابط تحقیقات و فناوری دانشگاه با صنعت و جامعه است.

عضو هیات علمی انستیتو پرتوپزشکی نوین نیز در این راستا، بر اهمیت ارتباط منسجم دانشگاه و مراجع دولتی مانند انستیتو تاکید و تصریح کرد: این انستیتو مایل است تا این ارتباط را گسترده تر کرده و بهبود بخشد.

پایروند ادامه داد: همچنین این مرکز امکان ایجاد حمایت های مالی منسجم برای طرح های پژوهشی و فناوریهای متعدد داشته و از تمامی اعضای هیات علمی تقاضای ارائه پروپزال دارد.

عضو هیات علمی انستیتو پرتوپزشکی نوین از این رو عقد تفاهم نامه کلی بین دانشگاه و انستیتو پرتو پزشکی نوین را قدم اصلی در انسجام این ارتباط دانست.

دانشگاه کاشان (1)

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی