English

رئیس مرکز آموزش علمی کاربردی شهرداری قم:

نگاه تخصصی و مهارت محوری، مهمترین اولویت در درخواست رشته‌های تحصیلی مهر ۱۴۰۲

رئیس مرکز علمی کاربردی شهرداری قم از درخواست رشته‌های جدید تحصیلی این مرکز برای مهرماه 1402 بر اساس نگاه تخصصی و مهارت محوری خبر داد.

نگاه تخصصی و مهارت محوری، مهمترین اولویت در درخواست رشته‌های تحصیلی مهر 1402

به گزارش خبرگزاری موج‌ قم، مهدی عاطفی در گفتگویی با اشاره به اینکه در ابتدای هرسال درخواست رشته‌های موردنیاز مراکز علمی کاربردی می‌بایست توسط شورای گسترش وزارت علوم تائید شود، گفت: بر اساس راهبردهای مجموعه شهرداری قم در تربیت نیروهای متخصص در رشته‌های موردنیاز مدیریت شهری، هرساله این رشته‌ها اولویت‌بندی شده و پس از ارائه پیشنهاد، پیگیری آن در دستور کار قرار می‌گیرد.

وی یکی از مهم‌ترین رویکردهای این مرکز در سال جدید را نگاه تخصصی به رشته‌ها در راستای اهداف و مأموریت‌های مدیریت شهری دانست و تصریح کرد: این راهبرد موجب تربیت نیروهای متخصص و توانمند شده و همگرایی علم و مهارت می‌تواند در تربیت نیروی انسانی کارآزموده مؤثر باشد.

رئیس مرکز علمی کاربردی شهرداری قم در ادامه رشته‌های درخواستی در مهر 1402 را برای 2 مقطع کاردانی و کارشناسی عنوان کرد و افزود: معماری، مهندسی حمل‌ونقل شهری، حقوق ثبتی، باغبانی( پرورش گل و گیاه)، حفاظت و پیشگیری از حریق و حوادث و ... از جمله رشته‌هایی است که برای این مرکز درخواست شده است.

وی بهره‌مندی از اساتید مجرب و مطرح در رشته‌های مختلف را از وجوه برجسته این مرکز دانست و ادامه داد: راه‌اندازی دفتر کارآفرینی و اشتغال، برگزاری موفق رویداد شتاب کشوری در حوزه گردشگری شهری با حضور شرکت‌کنندگانی از سراسر کشور، تأکید بر اجرای دقیق واحدهای عملی و کارورزی مطابق سرفصل‌های درسی از جمله اقدامات اخیری است که در این مرکز انجام شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه