English

مدیر کل دفتر روستایی استانداری:

۱۰۰ هزار خانه روستایی در مناطق حادثه خیز فارس بیمه رایگان حوادث می شوند

مدیرکل دفتر روستایی و امور شوراهای استانداری فارس اعلام کرد که ۱۰۰ هزار خانه روستایی در مناطق حادثه خیز استان بیمه رایگان حوادث می‌شوند.

۱۰۰ هزار خانه روستایی در مناطق حادثه خیز فارس بیمه رایگان حوادث می شوند

به گزارش خبرگزاری موج فارس، مدیرکل دفتر روستایی و امور شوراهای استانداری فارس گفت: با پیگیری‌های استاندار محترم و حمایت های ستاد اجرایی فرمان امام (ره) یکصد هزار منزل مسکونی روستایی غیر مقاوم در استان تحت پوشش بیمه حوادث بنیاد برکت قرار می گیرد.

حامد رستمی افزود: با انعقاد تفاهم‌نامه همکاری میان بنیاد برکت و استانداری فارس به منظور اجرای سیاست‌های حمایتی و گسترش خدمات بیمه‌ای در مناطق محروم و کمتر توسعه‌یافته و به‌ویژه روستاها، ۱۰۰ هزار باب واحد مسکونی کم دوام واقع در مناطق حادثه خیز روستایی سراسر استان به رایگان بیمه حوادث می‌شوند. 

وی خاطرنشان کرد: هر سال در استان شاهد بروز حوادث و بلایای طبیعی هستیم؛ خانه‌های روستایی که عموما با معماری سنتی ساخته شده و استحکام لازم را ندارند در نتیجه این حوادث بیشترین آسیب را می‌بینند و این آسیب ها اگر با محرومیت منطقه همراه باشد درد و اندوه دو چندان به همراه دارد. 

 مدیر کل دفتر روستایی وامور شوراهای استانداری فارس ادامه داد: بر همین اساس، تدبیری اندیشیده شده تا با همکاری بنیاد برکت فاز جدیدی از بیمه رایگان خانه‌های روستایی ایجاد شود تا خدایی ناکرده اگر این منازل بر اثر بلایای طبیعی مانند سیل، زلزله و غیره آسیب دیدند خسارت آن‌ها به دور از دغدغه جذب و ایجاد اعتبار در دستگاه های اجرایی و به صورت نقدی جبران و پرداخت گردد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی