English

فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر خبرداد؛

کشف یک هزار لیتر گازوئیل قاچاق از یک مغازه در خمینی شهر

فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر از کشف یک هزار لیتر گازوئیل قاچاق که در یک مغازه دپو شده بود توسط ماموران ان فرماندهی خبر داد.

کشف یک هزار لیتر گازوئیل قاچاق از یک مغازه در خمینی شهر

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سرهنگ غلامرضا براتی گفت: ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان خمینی شهر با اشراف اطلاعاتی خود از فعالیت غیر قانونی متصدی یک واحد صنفی در خصوص دپوی سوخت قاچاق مطلع و موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران پس از انجام تحقیقات لازم دریافتند که فرد مذکور با یک دستگاه خودروی سواری  مزدا دو کابین نسبت به انتقال سوخت گازوئیل وسپس دپوی  آنها در مغازه خود اقدام می کند که بلافاصله وارد عمل شده و طی هماهنگی با مرجع قضائی مغازه مذکور را مورد بازرسی قرار دادند و در این عملیات  یک هزار لیتر گازوئیل قاچاق فاقد مجوز کشف شد.

فرمانده انتظامی خمینی شهر با بیان اینکه کارشناسان ارزش گازوئیل های کشف شده را 200میلیون ریال برآورد کردند گفت: در این خصوص متصدی مغازه مذکور دستگیر و برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

سرهنگ غلامرضا براتی در خاتمه با هشدار به قاچاقچیان که سوخت های یارانه ای را با قیمت نازل جمع آوری و برای کسب سود بیشتر قاچاق می کنند، خاطر نشان کرد: پلیس با این گونه افراد سودجو قاطعانه برخورد خواهند کرد.

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه