English

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان قزوین :

تعداد ۷۴۴ نفر از مددجویان در قالب همکاری با موسسات کاریابی، وارد عرصه اشتغال شده اند

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان قزوین گفت: طی سال ۱۴۰۱ تعداد ۷۴۴ نفر از مددجویان در قالب همکاری با موسسات کاریابی، وارد عرصه اشتغال شده اند.

تعداد ۷۴۴ نفر از مددجویان در قالب همکاری با موسسات کاریابی، وارد عرصه اشتغال شده اند

به گزارش خبرگزاری موج قزوین، علی اصغر کشاورز حسین آبادی معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان قزوین بیان کرد: کمیته امداد امام خمینی (ره) در اجرای برنامه های مختلف تلاش می کند تا از ظرفیت های مختلف برای اشتغال مددجویان استفاده کند.

وی ادامه داد: یکی از ظرفیت هایی که در این زمینه مورد بهره برداری قرار گرفته است، استفاده از ظرفیت کاریابی هاست که در این زمینه با تعامل صورت گرفته طی سال گذشته ۷۴۴ نفر از مددجویان در قالب همکاری با موسسات کاریابی، وارد عرصه اشتغال شده اند.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان قزوین اضافه کرد: از این تعداد بیشترین افراد معرفی شده به واحدهای تولیدی و خدماتی به ترتیب در شهرهای آبیک، قزوین و البرز بوده است.

وی افزود: البته در زمینه طرح های متصل شده به راهبر شغلی نیز تعداد یک هزار و ۴۳۶ طرح با راهبر شغلی مرتبط شده اند که بیشترین طرح معرفی شده به راهبر شغلی در قزوین، الموت شرقی و البرز بوده است.

کشاورز حسین آبادی در خصوص طرح جایگاه راهبر شغلی اظهارکرد: نظام هدایت شغلی سال‌هاست در کمیته امداد در حال انجام است که به دلیل ایجاد یک زنجیره کامل در روند ایجاد اشتغال، شاهد آن هستیم که طرح‌های اشتغال امداد پایداری بیشتری نسبت به همه طرح‌های اشتغالی که در کشور اجرا می ‌شود، داشته و کمیته امداد به عنوان یکی از موثرترین دستگاه‌ها در ایجاد اشتغال کشور شناخته می شود.

وی تصریح کرد: در این خصوص هر راهبر یک تفاهم نامه با رئیس کمیته امداد شهرستان امضا می ‌کند که در آن مشخص می‌شود، چه طرحی با چه ویژگی‌هایی اجرا خواهد شد.

پیرو این تفاهم‌نامه قراردادی با نظارت کمیته امداد بین راهبر شغلی با تک تک مجریان طرح بسته می‌شود که در آن تعهدات طرفین و زمان بندی اجرای خدمات با جزییات و به طور دقیق مشخص می‌شود.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان قزوین تصریح کرد: نظارت همکاران کمیته امداد بر مدل راهبری شغلی با دو هدف انجام می‌شود که بر اساس آن راهبر موظف باشد به تعهدات فنی که داده است عمل کند و در مراحل قیمت گذاری و هزینه شدن منابع مالی، مددجویان کمیته امداد متضرر نشوند.

وی یادآورشد: فرصت های مختلف خدمت رسانی به نیازمندان و محرومان توسط این نهاد پیگیری می شود تا با استفاده از توان جمعیف زمینه ارتقای زندگی نیازمند را در ابعاد  مختلف فراهم کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی