English

با حضور مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین صورت گرفت؛

بررسی موضوع تامین مسکن پرسنل نیروی انتظامی و ناجا

به منظور بررسی مشکلات مسکن پرسنل نیروی انتظامی و ناجا، جلسه ای با حضور سردار ابراهیمی فرمانده نیروی انتظامی و سید علی هاشمی مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین برگزار شد.

بررسی موضوع تامین مسکن پرسنل نیروی انتظامی و ناجا

به گزارش خبرگزاری موج قزوین، به منظور بررسی مشکلات مسکن پرسنل نیروی انتظامی و ناجای استان قزوین، جلسه ای با حضور سردار ابراهیمی فرمانده نیروی انتظامی استان قزوین و سید علی هاشمی مدیرکل راه و شهرسازی برگزار شد.

در این جلسه سردار ابراهیمی ضمن تشکر از دکتر هاشمی که موضوع تامین مسکن نیروی انتظامی را در معاونت مسکن و ساختمان آن اداره کل در دستور کار قرار دادند گفت: در این باره جلسات متعددی برگزار شده و مباحث خوبی در دستور کار قرار گرفته است.

هاشمی مدیر کل راه و شهرسازی نیز بیان داشت: ما در قالب تفاهم نامه ای که مقام عالی وزارت با نیروهای مسلح درباره مساله تامین مسکن نیروهای مسلح در چارچوب طرح اقدام ملی مسکن در استان ها منعقد شده اقدام میکنیم تا در قالب این تفاهم نامه جهت تامین مسکن نیروهای مسلح اقدام شود. 

وی افزود: یکی از رده های نیروهای مسلح نیروهای انتظامی می باشند که از لحاظ تعداد، بیشترین نیاز به تقاضای مسکن برای نیروهای انتظامی است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه