English

آخرین وضعیت پروژه آبرسانی به ۱۶۹ روستای کردستان

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب کردستان گفت: در حال حاضر پروژه جهاد آبرسانی به 169 روستای استان با اعتبار 527 میلیارد تومان در حال اجرا است

آخرین وضعیت پروژه آبرسانی به 169 روستای کردستان

به گزارش خبرگزاری موج کردستان؛ محمد فرهاد اظهار داشت: در حال حاضر شرکت آبفا کردستان در 37 شهر و یک هزار و 670 روستای استان خدمات ارائه می‌دهد که از این تعداد یک هزار و 120 روستا به شکل مستقیم زیرپوشش خدمات شرکت آبفا قرار دارند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کردستان خاطرنشان کرد: براساس آخرین آمار 156 روستای استان در زمان اوج مصرف(تابستان) آبرسانی سیار انجام می‌شود و مابقی روستاها از آبرسانی پایدار بهره‌مند هستند که بیشترین آبرسانی سیار به شهرستان بیجار صورت می‌گیرد.

وی درصد برخورداری جمعیت شهری از خدمات آبفا را صد درصد اعلام کرد و افزود:  76 درصد جمعیت روستایی استان نیز زیرپوشش خدمات آب شرب قرار دارند و برای مواردی که زیرپوشش شرکت آبفا نیستند، از روش‌های دیگری برای تأمین آب استفاده می‌شود.

فرهاد از اجرای پروژه جهاد آبرسانی در استان خبر داد و گفت: در حال حاضر پروژه جهاد آبرسانی به 169 روستای استان با اعتبار 527 میلیارد تومان در حال اجرا است.

وی افزود: این پروژه هم‌اکنون 31 درصد پیشرفت دارد که پس از اتمام و تکمیل این پروژه درصد جمعیت روستایی بهره‌مند از آب شرب به 86 درصد خواهد رسید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی