English

فرمانده انتظامی شهرستان نجف آباد خبرداد؛

کشف و توقیف محموله لوازم منزل قاچاق درنجف آباد / یک نفر دستگیر شد

فرمانده انتظامی شهرستان نجف آباد از کشف محموله لوازم منزل قاچاق به ارزش 2 میلیارد ریال در عملیات مأموران انتظامی این فرماندهی خبر داد.

کشف و توقیف محموله لوازم منزل قاچاق درنجف آباد / یک نفر دستگیر شد

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سرهنگ میثم گوهری آرانی بیان داشت: ماموران انتظامی این فرماندهی در ادامه برنامه ها و طرح های مقابله با قاچاق کالا در اقدامی هوشمندانه حین کنترل خودرو های عبوری در یکی از محورهای مواصلاتی به یک دستگاه سواری پژو مشکوک و جهت بررسی آن را متوقف کردند.

وی افزود: مأموران ضمن هماهنگی با مرجع قضائی به بازرسی از این خودرو پرداخته و موفق به کشف 60 دستگاه اتو پرس و 12 دستگاه ترازوی دیجیتال که همگی قاچاق و فاقد مدارک قانونی و معتبر گمرکی بود شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان نجف آباد با بیان اینکه ارزش کالاهای مکشوفه برابر ارزیابی کارشناسان مربوطه 2 میلیارد ریال برآورد شده است تصریح کرد: در این رابطه یک متهم دستگیر که پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.

این مقام انتظامی در پایان با اشاره به تداوم و استمرار طرح ها و اقدامات این فرماندهی در جهت مقابله با قاچاق کالا و ارز، از شهروندان خواست در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مجرمانه ای در این رابطه مراتب را در اسرع وقت از طریق تماس با مرکز فوریت های110 به پلیس اطلاع دهند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه