English

رئیس جمهور تاکید کرد:

رفع مشکلات را در دستان بیگانگان دنبال نخواهیم کرد

رییس جمهور بیان کرد: قطعا مشکلاتی در کشور وجود دارد که رفع آنها را در دستان توانای مردم و خودمان میبینیم و قطعا رفع مشکلات را در دستان بیگانگان دنبال نخواهیم کرد.

رفع مشکلات را در دستان بیگانگان دنبال نخواهیم کرد

به گزارش خبرگزاری موج خوزستان، آیت الله رییسی روز پنجشنبه در جمع مردم اندیمشک اظهارداشت: برای پروژه کارخانه سیمان اندیمشک که نیمه کاره است به استاندار و مسئولان استانی دستور داده شده نسبت به تکمیل این پروژه اقدام کنند تاهم تولید و هم اشتغال افزایش یابد که این کار سریعا انجام خواهدشد.

وی ادامه داد: مردم خوزستان نشان دادند همانگونه که در جنگ تحمیلی مقاومت کردند و نگذاشتند خاک کشور به دست دشمن بیفتد؛ همچنان در صحنه هستند.

آیت الله رئیسی افزود: اطمینان میدهم که امروز دولت با مشارکت مردم در جهت پیشرفت کشور در همه حوزه های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی تلاش میکند و با وجود تهدیدها و تحریم ها، پیشرفت های کشور به برکت جوانان و مجاهدان عرصه های مختلف به ویژه فعالان اقتصادی در حال انجام است و در این مسیر گام های بلندی برداشت خواهد شد که برای دشمن خیره کننده است.

وی افزود: برخی مسئولان عالی کشورهای دیگر عنوان کرده اند که در کشور شما با تحریم ها چگونه این اقدامات بخصوص در حوزه های علمی به ثمر رسیده و این درحالی است که جوانان کشورمان روی پای خودشان ایستاده اند.

رییس جمهور بیان کرد: باید توجه داشت که ما در ۲ جبهه خنثی کردن و رفع تحریم ها حرکت میکنیم. با کمک مردم اجازه نمی‌دهیم کوچکترین کندی در جهت استقلال اقتصادی، تولید، سرمایه گذاری و پیشرفت اقتصادی ایجاد شود.

وی بیان کرد: قطعا مشکلاتی در کشور وجود دارد که رفع مشکلات را در دستان توانای مردم و خودمان میبینیم و قطعا رفع مشکلات را در دستان بیگانگان دنبال نخواهیم کرد.

برنامه ما در سفر دوم به جز پیگیری مصوبات سفر اول، رسیدگی به دیگر نیازهای استان است تا بهبود زیرساخت ها با شتاب بیشتری هماره باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه