English

فرمانده یگان حفاظت زمین و مسکن اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین خبرداد:

رفع تعرض فوری ۸۹۰ متر مربع از اراضی دولتی استان قزوین

فرمانده یگان حفاظت زمین و مسکن اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین از رفع تعرض ۸۹۰ متر مربع از اراضی دولتی استان با ارزشی بالغ بر ده میلیارد تومان خبر داد.

رفع تعرض فوری ۸۹۰ متر مربع از اراضی دولتی استان قزوین

به گزارش خبرگزاری موج قزوین، سرهنگ سعید شعبان زاده فرمانده یگان حفاظت زمین و مسکن اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین در این باره گفت: در ایام نوروز ۱۴۰۲ و در راستای اجرای طرح تشدید حفاظت از اراضی، با توجه به گزارش اعلامی یگان حفاظت این اداره کل طی ماه گذشته، چهار مورد رفع تعرض فوری از اراضی دولتی واقع در شهرستان قزوین و آبیک با انجام اقدامات حقوقی لازم، رفع تصرف شد.

وی افزود: یگان حفاظت اداره کل راه و شهرسازی با سازماندهی نیروهای در اختیار و ارائه آموزشهای لازم جهت مقابله با هرگونه تعرضات و تصرفات اراضی ملی و دولتی؛ ضمن اجرای طرح تشدید حفاظت از اراضی و پیشگیری از وقوع تصرفات، نسبت به رفع تعرض فوری و اجرای احکام قضایی از اراضی اداره کل راه و شهرسازی و اعاده به وضع سابق اقدام کرده است.

سرهنگ شعبان زاده بیان داشت: اراضی که در این ناحیه رفع تصرف و اعاده به وضع سابق شده بود، مجموعا به مساحت ۸۹۰ متر مربع و ارزشی بالغ بر ده میلیارد تومان می باشد که توسط عوامل یگان رفع تصرف شد.

فرمانده یگان حفاظت زمین و مسکن اداره کل راه و شهرسازی افزود: یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن در استان قزوین به طور مداوم تصرف ها و تعرض های احتمالی به اراضی دولتی را رصد کرده و در صورت اقدام به تخلف به طور قانونی موضوع را مورد بررسی و پیگیری قرار خواهد داد.

شهروندان نیز با مشاهده هر گونه تعرض می توانند موارد را به شماره تلفن گویای 1656 اعلام کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه