English

سه مسجد نیمه کاره استان تا پایان شهریور‌ماه تکمیل می شوند

استاندار ایلام در نشست ستاد اقامه نماز استان گفت: بیش از ۱۹ میلیارد تومان برای تجهیز و تکمیل مساجد استان اختصاص یافت و سه مسجد نیمه کاره استان تا پایان شهریور‌ماه سالجاری تکمیل می شوند.

سه مسجد نیمه کاره استان تا پایان شهریور‌ماه تکمیل می شوند

به گزارش خبرگزاری موج ایلام، حسن بهرام‌نیا در نشست ستاد اقامه نماز استان با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، از اختصاص بیش از ۱۹ میلیارد تومان برای تکمیل و تجهیز مساجد استان خبر داد و گفت: برای مسجد حضرت ابوالفضل ( ع ) دره‌شهر ۵ میلیاردو ۵۰۰ میلیون تومان، مسجد چوار ۸ میلیاردو ۲۰۰ میلیون، مسبحد جامع آبدانان یک میلیاردو ۵۰۰ میلیون و مسجد شهر ایوان ۴ میلیارد تومان اختصاص یافته است.

وی با بیان اینکه امروز دشمنان قسم خورده دین اسلام عمود دین یعنی ( نماز ) را هدف قرار دادند، افزود: تنها چیزی که می تواند مانع از فحشا و منکرات شود نماز است و باید به این فریضه توجه ویژه شود.

بهرام نیا « نماز» را تکیه گاهی مستحکم برای جلوگیری از لغزش‌های هر انسان عنوان و تاکید کرد: فضای نمازخانه‌ها باید آراسته باشد و مدیران، معلمان و مربیان بعنوان پیشقراولان فرهنگی در نماز جماعت حضور داشته باشند.

استاندار ایلام بیان داشت: دشمن برای سست کردن اعتقادات مردم با همه توان سخت‌افزاری و نرم‌افزای خود پای کار آمده است، و وظیفه ما این است از همه ظرفیت‌های در اختیار برای مقابله با تهاجم هم جانبه دشمن پای کار بیایم.

وی با اشاره به اهمیت اداره کل آموزش و ورزش در مقایسه با سایر نهاد ها در بحث اعتلای فرهنگ نماز در بین دانش آموزان، گفت: معلمان نقش مهمی در ترویج فرهنگ نماز در بین دانش آموزان دارند و نقش روحانیون در ادارات برای اقامه نماز بعنوان پرچمدار دین اسلام بسیار موثر است‌.

نماینده عالی دولت در استان ایلام بیان داشت: در سال ۱۴۰۱ حدود ۳۰ میلیارد تومان برای حج و اوقاف استان جهت تکمیل و تجهیز نمازخانه ها در‌نظر گرفته شد که ۸۰ درصد این مبلغ تخصیص یافت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه