English

مدیرکل آموزش‌ و پرورش هرمزگان خبر داد؛

۲۷۷ دانش آموز هرمزگانی در آزمون مطالعه بین المللی تیمز شرکت کردند

مدیرکل آموزش‌ و پرورش استان هرمزگان از مشارکت ۲۷۷ دانش آموز پایه های چهارم و هشتم در ۱۰ آموزشگاه ۸ منطقه آموزشی استان در آزمون مطالعه بین‌المللی تیمز ۲۰۲۳ خبر داد.

277 دانش آموز هرمزگانی در آزمون مطالعه بین المللی تیمز شرکت کردند

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، محمد قویدل مدیرکل آموزش‌ و پرورش هرمزگان با اشاره به برگزاری آزمون «تیمز» در ۱۰ آموزشگاه اظهار کرد: آزمون تیمز (Timss) نوعی آزمون سنجش پیشرفت تحصیلی است که شامل سوالات علوم و ریاضیات پایه در دو مقطع تحصیلی ابتدایی و متوسطه است.

وی در ادامه بیان داشت: این آزمون هر چهار سال یک‌بار به‌صورت بین‌المللی برگزار می‌شود و جمهوری اسلامی ایران از سال ۱۹۹۵ تاکنون در همه دوره‌های آزمون تیمز شرکت کرده است.

مدیر کل آموزش و پرورش هرمزگان عنوان کرد: آزمون تیمز در اصل نوعی مطالعه همه جانبه دروس است که این آزمون با سایر آزمون‌های المپیاد علمی دانش‌آموزی در رقابت‌های درون دانشگاهی متفاوت است.

قویدل خاطر نشان کرد: با برنامه ریزی انجام شده دانش آموزان مجری مورد مطالعه هرمزگان از ۲۷ فروردین تا ۱۹ اردیبهشت ماه در فرایند اجرای آن قرار می گیرند.

وی در پایان گفت: آموزش و پرورش هرمزگان در اجرای برنامه های ملی اهتمام لازم را در مسیر پیشرفت تحصیلی و ارتقای شاخص های آموزشی و تربیتی دانش آموزان دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه