English

استاندار فارس:

حوزه تولید دارو و تجهیزات پزشکی به استان فارس تفویض اختیار شد

استاندار فارس در نشست هم اندیشی با وزیر بهداشت از موافقت وزیر بهداشت مبنی بر تفویض اختیار به دانشگاه علوم پزشکی در حوزه تولید دارو، مواد اولیه دارو و تولید تجهیزات پزشکی خبر داد.

حوزه تولید دارو و تجهیزات پزشکی به استان فارس تفویض اختیار شد

به گزارش خبرگزاری موج فارس، محمدهادی ایمانیه در جلسه هم اندیشی با وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شیراز و تولیت آستان مقدس احمدی و محمدی علیه السلام، ضمن تبریک عید سعید فطر، با اشاره بر اینکه فارس در حوزه تجهیزات پزشکی و تولید دارو توانمند است و از ظرفیت های بالایی برخوردار می باشد، گفت: با موافقت وزیر بهداشت، درمان و آموزش آموزش پزشکی، در حوزه تولید دارو، تولید مواد اولیه دارو و تولید تجهیزات پزشکی به دانشگاه علوم پزشکی شیراز تفویض اختیار انجام می شود.

استاندار به حضور اساتید بنام و خبره در حوزه شیمی در دانشگاه شیراز اشاره کرد و افزود: هم افزایی اساتید خبره شیمی با مجموعه پزشکی استان در تولید دارو و فرآورده های دارویی موثر خواهد بود.
وی به ظرفیت های شرکت صنایع قطعات الکترونیک و صنایع الکترونیک ایران که در شیراز مستقر هستند و از توانمندی بالایی برخوردار می باشند اشاره کرد و اظهار داشت: با حضور معاون وزیر دفاع و پشتیبانی از نیروهای مسلح، تفاهم نامه هایی در حوزه تولید دارو، تولید مواد اولیه دارو و تولید تجهیزات پزشکی با وزارت بهداشت منعقد خواهد شد.
 
ایمانیه از حمایت بهرام عین الهی در تاسیس شهر سلامت شیراز خبر داد و گفت: شهر سلامت شیراز که جزء مناطق ویژه اقتصادی محسوب می شود و از قوانین گمرکی و روادید خاصی تبعیت می کند، برای سرمایه گذاران جامعه پزشکی و غیر پزشکی، ایرانیان مقیم داخل و خارج از کشور و سرمایه گذاران خارجی بستری ویژه را فراهم خواهد آورد.
 
وی در پایان با تاکید بر توانمندی بالای جامعه پزشکی فارس، اظهار داشت: با محقق شدن این مُهِم، فارس نهایت بهره را خواهد برد و در مسیر رشد تولید و کاهش تورم در حوزه دارو و تجهیزات پزشکی گام های اساسی برمی دارد.
آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه