English

بهره برداری از یک واحد مرغداری ۲۷ هزار قطعه ای در زاهدان

در آستانه عید فطر یک واحد مرغداری ۲۷ هزار قطعه ای در زاهدان به بهره‌برداری رسید

بهره برداری از یک واحد مرغداری ۲۷ هزار قطعه ای در زاهدان

به گزارش خبرگزاری موج سیستان و بلوچستان، صبح امروز با حضور استاندار ، رئیس سازمان جهاد کشاورزی و جمعی از مسئولان بخش کشاورزی استان ،با سرمایه گذاری ۱۰۰ میلیارد ریالی بخش خصوصی، احیای یک واحد مرغداری ۲۷ هزار قطعه ای در شهرستان زاهدان به اتمام رسیده و به مدارتولید پیوست.

استاندار سیستان وبلوچستان در جریان این برنامه گفت:توسعه صنایع تبدیلی و تکمیلی علاوه بر تولید از جمله مهم‌ترین اولویت ها و راهبردهای بخش کشاورزی این استان است.

محمدکرمی تصریح کرد توجه به مزایای متعدد صنایع تبدیلی از جمله ایجاد اشتغال، فرآوری و افزایش مدت مصرف محصولات کشاورزی، کاهش هزینه‌ها و هدررفت محصولات کشاورزی، توسعه و گسترش این صنایع راهی در جهت رشد اقتصادی و تحقق شعار سال است. وی ادامه داد: انتخاب شعار امسال رهبر معظم انقلاب اسلامی به نام «مهار تورم و رشد تولید» نشان دهنده نقش و اهمیت تولید در رونق اقتصادی و حل مشکلات معیشتی مردم است.

استاندار سیستان و بلوچستان مردمی کردن اقتصاد را از عوامل مهم رشد تولید عنوان و تاکید کرد: در تلاش هستیم حضور مردم در بخش های مختلف اقتصادی استان بیشتر شود چرا که تنها راه اعتلای اقتصاد و توسعه این منطقه است و برای عملی شدن آن راهی جز کاهش مداخله دولت در اقتصاد نداریم.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی با بیان گزارشی از روند توسعه واحدهای مرغداری در استان اظهار داشت بمنظور خودکفایی در تولید گوشت مرغ ،از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون ۸۶۱ موافقت اصولی برای احداث مرغداری صادر شده است.

سید محمدرضا سیدحسینی افزودکار ساخت و تجهیز ۱۰۵ واحد مرغداری جدید الاحداث به اتمام رسیده و با جوجه همه این واحد ها بخش عمده کمبود مرغ در استان با همت مرغداران سیستان وبلوچستان تأمین خواهد شد .

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه