English

فرمانده انتظامی کاشان:

انهدام باند سارقان به عنف منزل در کاشان

فرمانده انتظامی کاشان گفت:با تلاش ماموران انتظامی کاشان سارقان به عنف منزل شناسایی و دستگیر شدند .

انهدام باند سارقان به عنف منزل در کاشان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سرهنگ ایرج کاکاوند با اعلام این خبر اظهار داشت: در پی وقوع یک فقره سرقت به عنف شبانه در منزل مسکونی احدی از شهروندان در شهر کاشان ، بلافاصله موضوع در دستور کار تیمی از پلیس آگاهی قرارگرفت.

وی افزود: در بررسی اظهارات فرد مالباخته مشخص شد ۲ مرد جوان با نفوذ به داخل منزل پس از ضرب و شتم ، مقداری طلاجات به ارزش ۷ میلیارد ریال سرقت و از محل متواری شده اند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: کارآگاهان با انجام یک سری اقدامات پلیسی و تخصصی و با استفاده از شیوه های نوین پلیسی ، احدی از سارقان را که فردی غیربومی و سابقه دار است را شناسایی و پس از هماهنگی و نیابت قضائی او را در مخفیگاهش در یکی از شهرستان های همجوار  در اقدامی غافلگیرانه دستگیر کردند.

متهم در بازجویی های بعمل آمده در  ابتدا منکر هرگونه جرمی بود ولی در ادامه با مواجه شدن با مستندات موجود به انجام سرقت با همدستی فردی جوان  و فروش اموال مسروقه به دو نفر مالخر در یکی از استان های غربی کشور اعتراف کرد که تیم رسیدگی کننده پرونده با اطلاعات بدست آمده در ادامه همدستان متهم را نیز دستگیر کردند.

کاکاوند از عزم جدی پلیس با همکاری شهروندان قانون مدار و به پشتوانه حمایت‌های دستگاه قضایی برای تامین نظم و امنیت شهروندان و مقابله جدی با هنجارشکنان و عاملان اخلال در نظم و امنیت عمومی خبر داد و گفت: پلیس با کسانی که بخواهند مخل نظم و امنیت و آسایش مردم باشند تعارف ندارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه