English

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی:

ارتش جمهوری اسلامی مایه مباحات و افتخار ملت رشید ایران اسلامی است

آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی روز دوشنبه در دیدار با جمعی از فرماندهان پادگان حضرت علی‌اکبر(ع) پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی در اراک، افزود: امروز ارتش جمهوری اسلامی مایه مباحات و افتخار ملت رشید ایران اسلامی است و فرماندهی معظم کل قوا نیز از عملکرد ارتش رضایت دارند.

 ارتش جمهوری اسلامی مایه مباحات و افتخار ملت رشید ایران اسلامی است

به گزارش خبرگزاری موج مرکزی، آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی روز دوشنبه در دیدار با جمعی از فرماندهان پادگان حضرت علی‌اکبر(ع) پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی در اراک، افزود: امروز ارتش جمهوری اسلامی مایه مباحات و افتخار ملت رشید ایران اسلامی است و فرماندهی معظم کل قوا نیز از عملکرد ارتش رضایت دارند.

وی در ادامه بیان داشت: در ابتدا جنگ تحمیلی بسیار تحت فشار بودیم و از کم ترین امکانات از جمله سیم خاردار محروم بودیم اما امروز به فضل خداوند و تلاش جوانان در قله های صنعت نظامی قرار داریم و این باعث افتخار است.

امام جمعه اراک گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران همزمان با پیروزی انقلاب اسلامی حیات جدید خود را در دوران طلایی دفاع مقدس تحت رهبری ولایت فقیه آغاز کرد و موفقیت‌های چشمگیری نیز داشته است.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی اظهار کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران در عمر با برکت انقلاب اسلامی همواره سدی در برابر توطئه‌های دشمنان بوده و در سایه دوراندیشی و اقتدار فرمانده کل قوا خوش درخشیده است.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی اضافه کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران در دفاع از مرزهای آبی، خاکی و هوایی ایران اسلامی ۴۸ هزار شهید والامقام همچون شهیدان سرلشگر فکوری، سرلشگر نامجو و سرلشگر فلاحی را تقدیم اسلام کرده و به این مهم افتخار می‌کند.

وی ادامه داد: قدرت نیروهای مسلح در همه بخش‌های امنیتی، استراتژیکی، موشکی، زمینی، هوایی، دریایی و امنیتی ارزشمند است و در این حوزه به همت نیروهای مخلص و متعهد، کشور توانسته در منطقه بدرخشد و این توان باید همواره در بالاترین سطح باشد.

امام جمعه اراک بیان داشت: انقلاب اسلامی ارتش را همانند سایر مردم می‌دانست ،جز افراد خیانتکاری که در راس ارتش بودند بقیه نیروهای ارتش را با آغوش باز پذیرا شد.ارتش نیز در تمام مراحل پا به پای مردم در تمام صحنه ها حضور داشته است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی