English

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان اصفهان:

پرداخت زکات در گره گشایی از مشکلات نیازمندان موثر است

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان اصفهان گفت:وجوهات جمع آوری شده زکات صرف امور محرومان، تهیه اقلام معیشتی و مایحتاج ضروری و مورد نیاز مددجویان و نیازمندان همان محل خواهد شد.

پرداخت زکات در گره گشایی از مشکلات نیازمندان موثر است

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، علی اخلاقی با بیان اینکه مسوولیت جمع آوری و هزینه کرد زکات فطریه برعهده دبیرخانه زکات استان است، اظهار داشت: شورای زکات برای مردمی کردن کارها در تمام روستاها و مناطق تشکیل می شود که روحانی مساجد، یکی از اعضای هیات امنا، دهیار، فرمانده پایگاه مقاومت بسیج و یکی از اعضای شورای روستا از اعضای این شورا هستند.

علی اخلاقی با تاکید به هم استانی های عزیز برای پرداخت زکات فطره، از طریق پایگاه های دارای مجوز از دبیرخانه شورای زکات، ادامه داد: امسال نیز همزمان در عید سعید فطر پایگاه های این نهاد در مصلی های نماز جمعه، میادین و معابر اصلی شهر، مراکز نیکوکاری و مساجد، مسوولیت جمع آوری فطریه و کفاره را برعهده دارند.

وی همچنین با اشاره به اینکه تمامی کمک های حاصل از زکات فطریه وکفاره برای فقرا و مساکین صرف می شود و هزینه های پشتیبانی از محل بودجه دولتی تامین می شود، افزود: وجوهات جمع آوری شده در هر شهر و منطقه با رعات تمامی موازین شرعی و با محوریت ائمه جماعات و هیات امنای مساجد، صرف امور محرومان، تهیه اقلام معیشتی و مایحتاج ضروری و مورد نیاز مددجویان و نیازمندان همان محل خواهد شد.

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان اصفهان به پرداخت فطریه و کفاره با استفاده از شیوه الکترونیکی اشاره کرد و گفت: هم استانی های عزیز می توانند زکات فطره را با شماره گیری #۵*۰۳۱*۸۸۷۷* پرداخت و یا برای واریز فطره عام به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۵۹۴۲۹ و واریز فطره سادات به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۶۷۶۹۵ اقدام کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه