English

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت کردستان:

بر پایی نمایشگاه عرضه کالاهای اساسی ویژه رمضان

نمایشگاه عرضه کالاهای اساسی به مناسبت ماه مبارک رمضان از امروز یکشنبه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان کردستان در سنندج برپا شد.

بر پایی نمایشگاه عرضه کالاهای اساسی ویژه رمضان

به گزارش خبرگزاری موج کردستان؛ مدیرکل صنعت، معدن و تجارت کردستان در حاشیه برپایی این نمایشگاه اظهار کرد: در راستای تنظیم بازار در ماه مبارک رمضان و تامین کالاهای اساسی مورد نیاز مردم با محوریت واحدهای صنفی اقدام به برپایی نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در سطح شهر سنندج در قالب طرح ضیافت کردیم.

بختیار خلیقی با اشاره به اینکه کالاهای اساسی در قالب ۵۰ غرفه در این نمایشگاه عرضه شده است، افزود: امیدواریم با برپایی این نمایشگاه‌ها در سطح استان شاهد تامین بخشی از کالاهای اساسی مردم باشیم.

وی یادآور شد: در نمایشگاه های عرضه مستقیم کالا، کالاهای اساسی هم چون برنج، روغن، شکر، قند، گوشت قرمز گرم، مرغ گرم، تخم مرغ و خرما و دیگر کالاهای اساسی مرتبط با ماه مبارک رمضان عرضه شده است.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت کردستان با بیان اینکه در حال حاضر در زمینه ذخیره کالاهای اساسی در استان هیچ گونه مشکلی وجود ندارد، ادامه داد: در ماه مبارک رمضان برای نظارت بر قیمت کالاها بر اساس گروه های کالایی تیم های نظارتی در سطح استان فعالیت دارند.

نمایشگاه عرضه مستقیم کالا ویژه ماه مبارک رمضان از امروز ۲۷ فروردین برپا شده است و تا ۲اردیبهشت در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی استان واقع در سنندج، بلوار مستضعفین، جنب میدان میوه و تره بار صبح و عصر پذیرای بازدید علاقه مندان است.

شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی کردستان متعلق به سه تشکل اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی سنندج، اتاق تعاون و خانه صنعت و معدن کردستان است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه