English

مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی اعلام کرد؛

بازسازی و بهسازی میدان مرکزی میوه و تره بار با اعتبار ۲۲ میلیارد ریال

مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری کاشان، اعتبار صرف شده جهت بازسازی و بهسازی میدان مرکزی میوه و تره بار طی سال گذشته را بیش از 22 میلیارد ریال ذکر کرد.

بازسازی و بهسازی میدان مرکزی میوه و تره بار با اعتبار 22 میلیارد ریال

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، محمد علی پیراسته با اشاره به آسفالت اجرا شده میدان مرکزی میدان میوه و تره بار گفت: این عملیات در مساحت حدود 6500 متر مربع از محوطه میدان میوه و تره بار شامل مجموعه فاز 3 و معابر مختلف انجام شده است.

وی افزود: اصلاح طرح هندسی ورودی و خروجی میدان میوه و تره بار شامل جدول گذاری، ساخت درب خروجی دوم،ایجاد و تجهیز کیوسک های نگهبانی ورودی و خروجی از دیگر اقدامات صورت گرفته است.

مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری کاشان، همچنین  اصلاح سیستم روشنایی، خط‌کشی و تعیین حریم مجاز غرفه‌ها و خرید 20 عدد فان زباله را از سایر اقدامات این سازمان برشمرد.

پیراسته با اشاره به تلاش جهت ارتقای امکانات و خدمات در میدان میوه و تره بار به منظور رفاه غرفه داران و رانندگان  بعنوان یکی از رویکردهای سازمان مشاغل و فراورده های کشاورزی افزود: احداث مغازه با کابری سوپرمارکت ونیز استراحتگاه رانندگان نیز در دست اقدام بوده که در آینده نزدیک افتتاح می گردد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه