English

رئیس گروه پدافند غیرعامل شهرداری قم خبر داد؛

برگزاری ۳۶ مانور عملیاتی شهری در قم

رئیس گروه پدافند غیرعامل و مدیریت بحران شهرداری قم از برگزاری 36 مانور و رزمایش شهری در سال 1402 خبر داد و گفت: مانورها و رزمایش‌های عملیاتی شهری با هدف هماهنگی بیشتر بین سازمانی در شهر قم برگزار می‌شود.

برگزاری 36 مانور عملیاتی شهری در قم

به گزارش خبرگزاری موج قم، مهدی برزویی رئیس گروه پدافند غیرعامل و مدیریت بحران شهرداری قم با اشاره به برنامه‌ریزی انجام‌شده به‌منظور برگزاری 36 مانور عملیاتی و دورمیزی در شهر قم در سال جاری، اظهار داشت: هدف از برگزاری این مانورها، بررسی و شناسایی نقاط ضعف ایمنی شهری، بهبود عملکردها، تمرین تیم‌های عملیاتی و امدادی و تمرین پشتیبانی از فرماندهی است.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده، در هرماه حداقل یک مانور عملیاتی تمام‌عیار با حضور دستگاه‌های امدادی، خدمات رسان و با محوریت ستاد مدیریت بحران شهرداری مناطق هشتگانه برگزار خواهد شد. 

رئیس گروه پدافند غیرعامل و مدیریت بحران شهرداری قم افزود: شبیه‌سازی حوادث و سوانح شهری ضمن حفظ و ارتقا میزان آمادگی دستگاه‌های امدادی و خدماتی و ایجاد هماهنگی بیشتر، سبب برطرف شدن مشکلات ایمنی در سطح شهر می‌شود. 

وی با بیان اینکه نخستین مانور عملیاتی تمام‌عیار در سال جدید، پس از پایان ماه مبارک رمضان و با محوریت شهرداری منطقه 8 در پردیسان برگزار می‌شود، ابراز کرد: اطلاع‌رسانی لازم در این خصوص در زمان مقرر به عموم شهروندان این منطقه انجام خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه