English

رئیس اداره دامپزشکی اراک:

۲ هزار کیلوگرم فرآورده خام دامی غیربهداشتی در اراک کشف شد

رئیس اداره دامپزشکی اراک گفت: ۲ هزار و ۶۸ کیلوگرم فراورده خام دامی در طرح تشدید بازرسی‌های ماه مبارک رمضان و عید نوروز در این شهرستان کشف و از چرخه مصرف انسانی خارج شد.

۲ هزار کیلوگرم فرآورده خام دامی غیربهداشتی در اراک کشف شد

به گزارش خبرگزاری موج مرکزی، ابوالفضل حمزه لوئیان افزود: این فرآورده‌ها در جریان یک‌هزار و ۶۰۰ مورد بازرسی از واحدهای تحت نظارت اداره دامپزشکی شهرستان اراک کشف و از چرخه مصرف انسانی خارج شد.

وی ادامه داد: طرح تشدید نظارت بر واحدهای تحت نظارت اداره دامپزشکی شهرستان اراک از پانزدهم اسفندماه سال گذشته آغاز و در جریان بازرسی از این واحدها ۱۱ مورد تخلف به مراجعه قضایی معرفی شده‌ است.

رئیس اداره دامپزشکی اراک خاطرنشان کرد: ۷۰۰ کیلوگرم ذرت کپک زده در جریان این بازرسی‌ها از یکی از واحدهای تولیدی شهرستان کشف و با دستور مقام قضایی از چرخه مصرف خارج شد.

حمزه لوئیان با یادآوری کشتار ۹ هزار و ۱۵۳ راس دام سبک و یک هزار و ۳۵ راس دام سنگین در کشتارگاه شهرستان اراک، افزود: ۵۵ راس لاشه دام در کشتارگاه این شهرستان به دلیل لاغری و بیماری‌های مرضی از چرخه مصرف انسانی خارج شد.

وی ادامه داد: ۱۸۹ هزار و ۳۰۳ قطعه طیور در این مدت در کشتارگاه‌های طیور شهرستان اراک کشتار شد و یک هزار و ۵۸۹ طقعه طیور در کشتارگاه‌های این شهرستان معدوم سازی شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه